Hvad grafikkort
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 07-03-02 17:33

Hej jeg har en kammerat der skal bruge et billigt men godt grafikkort, det
skal primært bruges til at spille med, counterstrike og deltaforce og den
slags...

MAX pris 500,-

Hilsen Torben

Fra : Joe Sandøe

Dato : 07-03-02 17:46

"Torben Christoffersen" <minibus@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> skal primært bruges til at spille med, counterstrike og deltaforce og den

Ja det var jo ikke mange penge - prøv at finde et brugt GeForce kort a la:
GeForce 1
GeForce 2MX
GeForce 2 MX400
GeForce 2 GTS
Og måske kan i finde et GeForce GTS Pro for de penge, men jeg tvivler. Køb
endelig ikke GeForce 2 MX 100 eller GeForce 2 MX 200, da deres 3D ydelse
ikke er god.

(Selv har jeg da et GeForce 1, som i da gerne må købe for 300 kr. hvis det
kunne have nogen interesse *gg*)
Venlig hilsen Joe