Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Budgetprogram
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 27-01-01 17:24

Hej er der noge der kender et godt budgetprogram, hvor man har mulighed for
at "bogføre" sine indkøb, så man kan se om man overskrider budgettet.

Mvh

Peter

Fra : alexander

Dato : 27-01-01 20:33

Det laver du selv i Excel

Fra : René Jensen

Dato : 28-01-01 13:25

Hej Peter

Microsoft Money er et rigtigt godt program til styring af
privatøkonomien.

/René

Fra : Gerner Mo

Dato : 28-01-01 15:07

On Sun, 28 Jan 2001 12:24:53 GMT, René Jensen <rene_jensen@hotmail.com.spam>
wrote:

>Hej Peter
>
>Microsoft Money er et rigtigt godt program til styring af
>privatøkonomien.

Den har jeg, men den kører ikke på windows 9x maskiner.

Desuden kan man med regneark programmer gøre et budget mere intelligent, alt
efter om man behersker formlerne. (og have danske regler med i beregningerne)

Tips.: Find et dansk regneark.

--
30392174@pager.icq.com

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 28-01-01 15:59

> Microsoft Money er et rigtigt godt program til styring af
> privatøkonomien.

Hvor får man fat i programmet? Og kan man se om man bruger flere penge end
budgetteret.

Mvh

Peter