.dmg fil - hva' det?
Fra : Michael Petersen

Dato : 07-03-02 16:14

Jeg har fået mig en spændende fil (eller rettere hentet den), og jeg ville
jo gerne 'ind til indholdet', men den ligger i et format der hedder .dmg -
er der nogen der kan forklare hvad det er og hvordan jeg pakker det ud til
noget brugbart (det er et program iøvrigt)?

Mvh, Michael Petersen

Fra : Karl Antz

Dato : 07-03-02 16:51

Michael Petersen <michael@cybersites.dk> wrote:

> [...]
> er der nogen der kan forklare hvad det er og hvordan jeg pakker det ud til
> noget brugbart (det er et program iøvrigt)?

Det er et Disk Image for Mac OS X. Virker ikke under det "gamle" Mac OS.
Under OS X dobbeltklikker du det bare - eller i nødstilfælde kører du
det på DiskCopy.

Hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-03-02 09:59

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> Det er et Disk Image for Mac OS X. Virker ikke under det "gamle" Mac OS.
> Under OS X dobbeltklikker du det bare - eller i nødstilfælde kører du
> det på DiskCopy.

Tak for det!

Mvh, Michael