Hjælp !!!! Når
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-03-02 14:15

Jeg er kommet i en vanskelig situation. Jeg har hjulpet en bekendt med
at få en fin iMac, ADSL, netværksprinter og så videre.

Hun bruger den til at lave breve, regnskab og så videre til hendes
forretning. Derudover bruger hun den til nettet. Alt fungerer perfekt.

Imidlertid har hun en dreng på 10 år som er vild med internet, fodbold
og det at spille computer spil. Jeg har suppleret med en håndfuld spil,
men det rækker åbenbart ikke. Han vil have en PC - for det har alle de
andre børn.

Han har en i øvrigt også en Playstation.

Jeg fik så den ide at vi måske på en eller anden måde kunne formidle
kontakt mellem alle de børn mellem 8 - 16 år som spiller spil på deres
Mac'er ?

Jeg har også opfordret familien til at deltage i fx. præsentationen af
den nye iMac samt deltage i MacBrugers workshop for at skaffe et netværk
af andre Mac brugere, men det er åbenbart sværere end som så.

Nogen af jer der har børn med egen Mac og som også gerne vil spille spil
med andre børn ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 07-03-02 18:28

> [...]
> Mac'er ?

> Nogen af jer der har børn med egen Mac og som også gerne vil spille spil

god ide, mine 2 ælste drenge er med på den (8 0g 14 år.....)
--
Michael Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-03-02 19:21

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> god ide, mine 2 ælste drenge er med på den (8 0g 14 år.....)

Det lyder godt. Har de egne e-mails eller hvad ? Hvordan gør vi ? Vil du
have en e-mail adresse til Alexander, som ham gutten her hedder ?

Fra : Michael Holm

Dato : 08-03-02 09:19

> Det lyder godt. Har de egne e-mails eller hvad ? Hvordan gør vi ? Vil du
> have en e-mail adresse til Alexander, som ham gutten her hedder ?

Jeps, men er først på fast forbindelse om en måneds tid, (har lige
bestilt 384/384 til vores nye hus

--
Michael
kiaikidoRemove@mac.comRemove

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 10-03-02 11:07

> Nogen af jer der har børn med egen Mac og som også gerne vil spille spil
> med andre børn ?

God idé. Min søn på 9 er interesseret.
"Årh, griner", var hans kommentar

Henrik

Aske's email:
aske.emil@mail.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 10-03-02 22:07

Henrik Rasmussen <henrik.r@mail.dk> wrote:

> God idé. Min søn på 9 er interesseret.
> "Årh, griner", var hans kommentar
>
> Henrik
>
> Aske's email:
> aske.emil@mail.dk

Jeg har sendt en mail til Aske, så jeg håber at Alexander og ham kan
finde ud af noget sammen.

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-03-02 12:14

On Thu, 7 Mar 2002 14:14:50 +0100, Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1f8ohrd.158sno49etn28N%jesper@gylling.net>):

> [...]

> af andre Mac brugere, men det er åbenbart sværere end som så.

> Nogen af jer der har børn med egen Mac og som også gerne vil spille spil

Hvorfor går han ikke bare på nettet med sin PlayStation? Hvis det altså vel
at mærke er en PS2? Der skal bare en internetforbindelse til og et ethernet
kort. På mac er det jo lidt utilfredsstillende for de små seje, at de nye
spil ikke er der til tiden (har selv en på elleve). Vi går på nettet med PS2
til den første april, og det er ingen joke. Han er helt syg for at spille
Tony Hawk 3 over internettet.

--
David Blangstrup
Allerød, Danmark