JEG ER BARE SÅ GAL.........
Fra : Trine

Dato : 07-03-02 13:47

Jeg er bare så VRED lige nu..........

I morges blev jeg vækket af min dejlig hankat Watsson......... dvs, af hans
jamren og klagelyde.... han kom tøffende ind i mit soveværelse på 3 ben med
højre bagben forkert "skruet" sammen. Tror nok at jeg kom temmelig hurtigt
ud af sengen, var sikker på at han havde haft nærkontakt med en bil, men der
var ingen hudafskrabninger eller åbne sår, bare et ben som var totalt
forkert. Fat i dyrlægen da han åbnede og så afsted......... Han bagben var
brækket 2 steder, helt oppe ved hoften og lige under knæet.......... og
forøvrigt gået af led........... Og dyrlægens dom : Det var ikke en bil,
cykel eller knallert han var rendt "ind i" men han havde fået et velanrettet
SPARK PÅ HØJRE SIDE............ Har tudet raset og været så ARRIG...... og
har skumlet til samtlige naboer, men ved at det er ikke her fra ejendommen
da han er en "allemands kat".... Han går lidt fra lejlighed til lejlighed,
hygger og nusser, og er efterhånden fed af alle de godbider som han får.

Hvordan kan nogen være så ONDE LEDE OG TOTALT HJERNEFORLADTE at de sparker
så groft til en kat...........

AGHHHHHHHHH

Trine & Watsson

Fra : Kate

Dato : 07-03-02 14:00

Puha Trine

Hvad kan jeg sige....andet end jeg fandme godt kan forstå at du er gal.
En ting var hvis nogen var kommet til at ramme ham, men at sparke ham
er helt klart en bevidst handling.

Jeg kommer heller aldrig til at få at der er mennesker der synker så
lavt.

Håber at Watson får sin fulde førlighed tilbage.

Kate

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 07-03-02 14:25

"Trine" <trilletullemus@12move.dk> wrote in message

> Hvordan kan nogen være så ONDE LEDE OG TOTALT HJERNEFORLADTE at de sparker
> så groft til en kat...........

For F*nden da!!! Hvor KAN jeg forstå dit raseri! Jeg er ved at
eksplodere bare ved at læse det!!!

Altså, den fyr der har gjort det kunne jeg tænke mig at sparke et vist
sted. Og hvis det skulle vise sig at være en eller anden sindssyg
kælling skulle jeg også nok finde et sted at sparke hende. Bare så de
selv ku' mærke om det nu egentlig var rart >

GRRRRRRRRRR AAARRRGGGHH FNYS!!!!

Jeg håber Watson kommer sig uden mén.

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk

Fra : Fie

Dato : 07-03-02 16:15

GRRRRRRR.............hvad kan en kat dog foretage sig, som kan retfærdiggøre
at et menneske ( som sikkert vejer 20-30 gange så meget som katten) sparker
en kat????!!!! Det kan gøre mig så harm sådan noget!

Giv Watsson et kæmpe kram fra mig og lad os endelig vide, hvordan han har
det Forkæl så i øvrigt dig selv med en afslappende kop the, for det må
have været et kæmpe chok for dig...

Hilsen
Fie

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 07-03-02 16:23

Hej Trine

Jeg kan godt forstå dit raseri, og umiddelbart blev jeg da også rimeligt
rasende, da jeg læste om tildragelsen, men så kom jeg i tanker om, at
dyrlægens dom måske er en smule hastig. Jeg kan forestille mig masser af
situationer, der kan give den slags skader, og jeg tror, at det kræver en
meget grundig retsmedicinsk undersøgelse at konstatere med sikkerhed, at
skaden stammer fra et spark og ikke f.eks. et lidt for intimt møde med en
bils kofanger.
Det gør det selvfølgelig ikke morsommere for Watson, men måske gør det
situationen en smule mere udholdelig.
Jeg håber, at Watson snart bliver frisk igen.

Mvh
Ole

Fra : Trine

Dato : 07-03-02 16:40

Hejsa Ole!

Iflg lægen var der ingen tvivl da han skrabede pelsen af ham, der var
tydligt aftryk af et spark på kattens side

Trine

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-03-02 16:36

"Trine" <trilletullemus@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er bare så VRED lige nu..........

Ja forstår udmærket godt at du syder af raseri .. stakkels stakkels
kat .. hvordan i himlens navn kan mennesker være så onde .. uh jeg
bliver flov på menneskers vegne .. Ønsker missen rigtig god bedring ..
håber han kommer sig helt ..

trøstekram fra Ami

Fra : Morten Skjershede

Dato : 07-03-02 17:50

Stakkels Watsson...det var dog gement lavt og ondsindet.
Jeg forstår godt din vrede Trine og både føler og deler den med dig.
Meningsløs vold hører åbenbart også til "dagens orden" overfor dyr. Der ar
ABSOLUT ingen undskyldninger for mennesker der begår sådanne ting.

Et varmt klem til dig og nussekysse kram til Watsson.

Morten & Co.
Yeoman.dk - Cornish Rex & Den Hellige Birma

Fra : S.J & L.T.

Dato : 07-03-02 21:32

Nogle gange så hænger verden slet ikke ordentligt sammen. Hvor er det bare
fuldstændigt menigsløst sådan noget! Jeg fatter simpelthen ikke at nogen
mennesker kan få sig selv til den slags. Det kan da på ingen måde berige
deres dag, at foretage sig sådan en gemen og ondsindet handling.

Mine tanker går til dig og Watsson. Godt at han er i dine trygge hænder
nu!!! Hvis der render sådan nogle psykopater rundt, kunne det let have endt
meget, meget værre (det hører man jo desværre tit om); selvom det stadivæk
er en grufuld behandling han har været udsat for.

Håber at sårene (indre som ydre) heles godt igen!

KH

Linda

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 08-03-02 20:03