Webspeed - 2 computere
Fra : Gunnar Madsen

Dato : 07-03-02 11:09

Jeg har et webspeed abb. hvor modemet er koblet til USBporten.
Jeg ønsker nu at lave netværk ml 2 computere, sådan at begge er på
internettet.
Hvad skal der købes og gøres? Sådan helt fra bunden - tak

VH Gunnar Madsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-03-02 11:44

Thu, 7 Mar 2002 11:08:51 +0100, skrev "Gunnar Madsen"
<guma@oncable.dk>:

>Jeg har et webspeed abb. hvor modemet er koblet til USBporten.
>Jeg ønsker nu at lave netværk ml 2 computere, sådan at begge er på
>internettet.

news:tele.internet.kabelmodem eller news:dk.edb.netvaerk er de
riggtige grupper til dine spørgsmål.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Gerner

Dato : 07-03-02 12:08

On Thu, 7 Mar 2002 11:08:51 +0100, "Gunnar Madsen" <guma@oncable.dk> wrote:

> [...]
>internettet.
>Hvad skal der købes og gøres? Sådan helt fra bunden - tak

Hmm, der er en speciel gruppe til spørgsmål om netværk. Jeg tror dit spørgsmål
hører til der.