Problèmes de chaîne de caractères
Fra : Brian Matzon

Dato : 07-03-02 09:55

J'ai l'ennui de somee en utilisant la classe de chaîne de caractères et
particulièrement la méthode de substitution...
Est-ce que quelqu'un pourrait me dépanner?

/Brian Matzon

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 07-03-02 20:33

Brian Matzon wrote:
> J'ai l'ennui de somee en utilisant la classe de chaîne de caractères et
> particulièrement la méthode de substitution...
> Est-ce que quelqu'un pourrait me dépanner?
>
> /Brian Matzon

StringBuffer ?

Fra : The MaXx

Dato : 07-03-02 22:48

> J'ai l'ennui de somee en utilisant la classe de chaîne de caractères et
> particulièrement la méthode de substitution...
> Est-ce que quelqu'un pourrait me dépanner?

Jeg er ikke ekspert til spansk... men jeg tror han skriver:

Hold kæft, hvor jeg keder mig og derfor vil jeg bruge lidt af min
ligegyldige tid på at skrive nogle ligegyldige indlæg i en nyhedsgruppe
på det forkerte sprog og derved bryde fundatsen.

Som sagt er jeg ikke så god til spansk, så jeg kunne tage fejl.

The MaXx

Fra : Brian Matzon

Dato : 07-03-02 23:19

"The MaXx" <the_maxx80@hotmail.com> wrote in message news:3c87dff6$0$80942$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg er ikke ekspert til spansk... men jeg tror han skriver:
Godt nok fransk :)

> Hold kæft, hvor jeg keder mig og derfor vil jeg bruge lidt af min
> ligegyldige tid på at skrive nogle ligegyldige indlæg i en nyhedsgruppe
> på det forkerte sprog og derved bryde fundatsen.
Tæt på - jeg kedede mig ikke (men var morgen sur)
Min tid er ikke ligegyldig (*mangler* tid) (men principper skal opretholdes)
Jep, for at statuere et eksempel

ps - bare lige for at skære det ud i pap, så jeg bliver helt stegt:
Ovenstående var en kommentar som skulle læses komisk...

/Brian Matzon

Fra : The MaXx

Dato : 11-03-02 00:49

> Godt nok fransk :)

Hvad sagde jeg.... det var jeg ikke så skrap til... og heller ikke til
fransk.

> ps - bare lige for at skære det ud i pap, så jeg bliver helt stegt:
> Ovenstående var en kommentar som skulle læses komisk...

Bare rolig, det blev det også (af mig i hvert fald)... jeg kedede mig bare.

The MaXx