Persistens lag og OO Databaser
Fra : Anders H. Andersen

Dato : 06-03-02 22:29

Hej
Jeg leder efter er persistens lag som skal bruges sammen med en
applikation server.

Jeg kender mest til Dods sammen med Enhydra, hvilke andre lag og app
server kan i anbefale (det skal helst være open source eller noget man
kan få en demo version af)?

En anden løsning kunne være at bruge en OO Database, men hvor langt er
udvikling kommet på det område?

Hvad findes der af OO Databaser?

mvh
Anders

Fra : Filip Larsen

Dato : 07-03-02 09:36

Anders H. Andersen skrev

> Jeg leder efter er persistens lag som skal bruges sammen med en
> applikation server.

I forbindelse med EJB servere har jeg set JSQL brugt, men jeg har ikke selv
erfaringer med det. Måske http://www.google.com/search?q=JSQL giver noget
brugbart.

Og nu vi er ved at søge, så giver
http://www.google.com/search?q=Java+persistence da en del interessant hits
du måske kan bruge. Jeg skal i hvert fald lige have undersøgt et par :)

Mvh,
--
Filip Larsen <filip.larsen@mail.dk>