Andet multimedie
Udprinte stort kort på flere A4-ark, hvord~
Fra : ThomasT

Dato : 06-03-02 22:28

Jeg har downloadet et meget stort kort fra nettet, som jeg gerne vil have
printet ud. Jeg har prøvet at printe det ud på et enkelt stk A4, men det
bliver for småt. Hvordan printer jeg det ud på flere ark så jeg kan klistre
det sammen bag efter?

Kortet er til "Dark Age of Camelot". Godt spil, flot kort. Se det på
www.daoc.platoon.dk

Det er måske nok OT, men jeg ved ikke hvilken gruppe jeg ellers skal poste
det, sorry!.

ThomasT

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-03-02 22:44

Lexmarks Z serie har den slags indbygget i printerdriveren... Du vælger blot
at printe det ud i A0, A1.. og så fixer printeren det.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : ThomasT

Dato : 06-03-02 23:21

Jeg har en Epson stylus 880, så den går nok ikke.

ThomasT