"Dialog 85"..?
Fra : Asger Ellekrog

Dato : 06-03-02 22:04

Når jeg under "Egenskaber for skærm" -> "Indstillinger" klikker på
"Avanceret" får jeg en fejlmeddelelse med overskriften "Oops" "Unable to
find dialog 85" Hva´ f..... i h...... betyder det..?

Specs:
Win2000 Pro
ASUS GeForce 256DDR/32mb m/ Detonator 27.42
Desuden:
Ath.700/256mb
20gbHD mv.
BIOS er opdateret

Det samme skete med Detonator 23.11, som jeg netop har opgraderet fra.
Det skete i øvrigt ikke under W98...

Nogen bud..?

/Asger

Fra : Morfar

Dato : 07-03-02 01:04

Det er min beskedne erfaring, at Win2000 ikke er alt for god til at genkende
hardware, så det lyder som om Win2K tilbyder noget som dine drivere ikke
understøtter (længere).
Hvis du har en driver-CD til dit bundkort, så prøv at geninstallere din
AGPbus (eller hvilken bus grafikkortet nu kører på) jeg kender ikke helt
vildt meget til dette.
Prøv eventuelt at installere grafikkortet først, og hvis det ikke hjælper,
så igen bagefter.

Håber det kan hjælpe dig

Med altid venlig hilsen

Leif

Fra : Luhmann

Dato : 07-03-02 01:22

> [...]
> "Avanceret" får jeg en fejlmeddelelse med overskriften "Oops" "Unable to
> find dialog 85" Hva´ f..... i h...... betyder det..?

Det er vist nok en eller anden bug med de sprogfiler som følger med nvidia's
drivere.

Før du prøver noget er det dog en god ide at prøve at slette din driver, og
installere en standard VGA, reboote og installere din driver. Hvis det ikke
virker kan du prøve at fjerne de nævnte sprogfiler. Du går simpelthen ind i
"/winnt/system32" og sletter alle filer af denne type: nvrs*.dll (hvor
stjerne vil have en sprogkode såsom UK) undtaget den der hedder nvrseng.dll
(engelsk sprog).

Jeg kan ikke garantere at det virker, men det er et bud.

--
Mvh. Luhmann

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 07-03-02 21:08

Takker! Det virkede at fjerne nvrs-filerne (selvfølgelig undtagen
nvrseng.dll)