Datakabler, billige.
Fra : Palle Iversen

Dato : 27-01-01 01:55

Hej..
Her http://www.cellsavers.co.uk/acatalog/ kan man bestille et datakabel til
sin telefon, og det tager kun 3 dage med post fra England, og det er det
billigeste sted jeg har set, og så virker det sandeligt også.
Prisen for datakabel til vor Siemens telefoner var/er £ 12,89 incl.
porto...

mvh.
Palle

Fra : PsHdO

Dato : 27-01-01 14:49

Hej.

Jeg har nu 2 gange uden held forsøgt at få et kabel til min C35i fra
dem.....
Bestillingerne gik ellers fint igennem.

Det seneste jeg bestilte var 19/12-2000, det kom altså heller ikke.....
Når man spørger dem i en mail hvor kablet bliver af, så siger de at det er
det danske post-system der er gået ned pga. Julen og at de skam har sendt
det....... Ja, begge to....

Firmaet er nok det ringeste jeg indtil nu har oplevet, det kan knap nok
kaldes et firma, nærmere en form for støj på nettet... !

Mvh.
Peter

Fra : Glenn

Dato : 27-01-01 16:58

Bestilte ved dem i Mandags, kabel og batteri onkom til mig Torsdag
Det vil jeg kalde hurtig og god service !

Skal dog siges, at jeg måtte finde mit gamle DialUp modem frem igen
for ar få diverse progs. til at køre med min mobil

Glenn

Fra : PsHdO

Dato : 27-01-01 18:30

Ok, Alle gode gange 3...
Så har jeg lige bestilt et kabel igen.....
Så må vi se om det skulle dukke op denne gang.....

Mvh.
Peter

Fra : Booggyman

Dato : 27-01-01 22:52