Hvem ER de mennesker?
Fra : Fuzz Boxer

Dato : 06-03-02 21:16

Yep, her kommer en QuiZ på popstjerners (*rigtige* popstjerners) lidet
kendte, oprindelige navne. Skriv bare kunstnernavnet udfor fødenavnet.

Marvin Lee Aday
John Baldwin
George Bruno
Chester Burnett
Reginald Kenneth Dwight
Malcolm Edwards
David Evans
Marcus Feld
Vincent Damon Furnier
Paul Gadd
Stuart Godard
Paul Hewson
David Robert Jones
Ian Kilminster
Declan Patrick McManus
Graham McPherson
Thomas Miller
McKinley Morganfield
Damu Mustafa Abdul Musawwir
Eric Hillard Nelson
James Jewel Osterberg
Christa Päffgen
Jamie Royal Robertson
Richard Starkey
Steven Tallerico
Phillip Targett-Adams
Gary Webb
Harry Webb
John Wordle
Robert Allen Zimmerman

Facitlisten uploades torsdag eftermiddag. God fornøjelse!

Boxer

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-03-02 21:36

"Fuzz Boxer" <lint@fuzz.com> wrote in message news:3C8678FC.31B@fuzz.com...
> Yep, her kommer en QuiZ på popstjerners (*rigtige* popstjerners) lidet
> kendte, oprindelige navne. Skriv bare kunstnernavnet udfor fødenavnet.

> Declan Patrick McManus

Elvis Costello

Jacob

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 06-03-02 21:45

"Fuzz Boxer" <lint@fuzz.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vincent Damon Furnier -
> Paul Gadd -
> Stuart Godard -
> Paul Hewson - Bono..? eller The Edge
> David Robert Jones - Bowie?
> Ian Kilminster - Lemmy ( Motorhead)
> Declan Patrick McManus - Elvis Costello
> Graham McPherson -
> Thomas Miller -
> McKinley Morganfield - Muddy Waters
> Damu Mustafa Abdul Musawwir -
> Eric Hillard Nelson -
> James Jewel Osterberg - Iggy Pop
> Christa Päffgen - Nico
> Jamie Royal Robertson - Robbie Robertson

Hmmm..ikke mange, men dog et par bud
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : bonfils

Dato : 06-03-02 23:49

"Flying Hotdogs" <info@[nospam]flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Aaarrrghhh! Ja, selvfølgelig. Damn!

--
bonfils
http://bonfils.com

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 22:19

On Wed, 06 Mar 2002 21:15:56 +0100, Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> wrote:

<snip>

>Thomas Miller
>McKinley Morganfield
>Damu Mustafa Abdul Musawwir

Damu Mustafa Abdul Musawwir = James "Blood" Ulmer

>Eric Hillard Nelson
>James Jewel Osterberg
>Christa Päffgen

</snip>

>Facitlisten uploades torsdag eftermiddag. God fornøjelse!

Ikke for at ødelægge noget for nogen, men facitlisten er jo lige foran
næsen på os alle: <http://www.google.net/>

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Fuzz Boxer

Dato : 06-03-02 22:31

Lars Stokholm wrote:

[chopadoodledoo]

> Ikke for at ødelægge noget for nogen, men facitlisten er jo lige foran
> næsen på os alle: <http://www.google.net/>

Er det måske den du har brugt? Nej, vel? Og ret beset er det jo ikke
helt så nemt at rode de rigtige svar frem, selv med assist fra en
søgemaskine, hmnmm? Der er vel heller ikke nogen fornuftig grund til at
reklamere for Google i denne gruppe og i denne tråd...?..??

Alternativt kan man jo bidrage med andre underholdende eksempler på
berømte kunstneres rigtige navne :)

Boxer

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 22:45

On Wed, 06 Mar 2002 22:30:48 +0100, Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> wrote:

>[chopadoodledoo]

>Er det måske den du har brugt?

Ja, jeg aner skude hvem Muhammed Fatat er (eller hvad det nu var han
hed). Jeg fandt bare en tilfældig på listen :)

>Nej, vel?

Øh, jo, hehe.

>Og ret beset er det jo ikke helt så nemt at rode de rigtige svar frem, selv
>med assist fra en søgemaskine, hmnmm?

Du skulle bare vide. Uden at overdrive, finder jeg i 99% af tilfældene
præcist det jeg søgte efter. Vel at bemærke, når jeg bruger Google.

>Der er vel heller ikke nogen fornuftig grund til at reklamere for Google i denne
>gruppe og i denne tråd...?..??

Det ser jeg ikke noget i vejen for. De fleste mennesker tænker en
smule engang imellem, og denne gruppe er absolut *ikke* en af dem hvor
"dumme" (undskylder ordet) mennesker færdes. Det var en kompliment.

>Alternativt kan man jo bidrage med andre underholdende eksempler på
>berømte kunstneres rigtige navne :)

Helt sikkert, og jeg er ikke et sekund i tvivlt om, at der ikke er
nogen der vil benytte sig af Google, selvom jeg foreslår det. Det er
der jo ingen sport i :)

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Torben Larsen

Dato : 06-03-02 22:56

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote in message
> On Wed, 06 Mar 2002 22:30:48 +0100, Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> wrote:
[snip-a-google-doo]

Men Lars, hvad er formålet med at snyde til en quiz i en NG? Vel at mærke en
quiz uden præmier ??

Torben

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 23:22

On Wed, 6 Mar 2002 22:56:19 +0100, "Torben Larsen"
<turbonegro@[REMOVE]hotmail.com[THIS]> wrote:

>Men Lars, hvad er formålet med at snyde til en quiz i en NG? Vel at mærke en
>quiz uden præmier ??

Netop, jeg siger jo netop også at det intet formål er med det: "Helt

Fra : Torben Larsen

Dato : 06-03-02 23:26

> [...]
> sikkert, og jeg er ikke et sekund i tvivlt om, at der ikke er nogen
> der vil benytte sig af Google, selvom jeg foreslår det. Det er der jo

Ja, det var måske mig, der var lidt hurtig på aftrækkeren.
Men bortset fra det, så synes jeg at diverse quizzer her i NG er sjove; hvis
folk vil snyde med Google eller ved at læse de andres svar før de selv
svarer, så er det jo lidt ærgerligt - derfor var jeg lidt sur over dit
første indlæg, og så'n er der jo så meget .... !

Torben

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-03-02 07:13

On Wed, 6 Mar 2002 23:25:48 +0100, "Torben Larsen"

>Ja, det var måske mig, der var lidt hurtig på aftrækkeren.
>Men bortset fra det, så synes jeg at diverse quizzer her i NG er sjove

Helt enig, og du skal ikke være urolig, den skal nok foregå som
planlagt :)

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Fuzz Boxer

Dato : 07-03-02 11:20

Lars Stokholm wrote:

> Helt enig, og du skal ikke være urolig, den skal nok foregå som
> planlagt :)

Planlagt? Planlagt af hvem? Kom bare igang Lars, og du behøver ikke at
nøjes med Google, der i min erfaring kun samler max. 70% af nettet op.

Boxer

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-03-02 16:46

On Thu, 07 Mar 2002 11:20:24 +0100, Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> wrote:

>Planlagt? Planlagt af hvem?

Lad nu være med at være sådan en ordkløver. Måske ikke planlagt, men
så tiltænkt. Tilfreds? Det er vel rimeligt ligegyldigt.

>Kom bare igang Lars

Hvad er du ude på? Hvis ikke man vidste bedre, skulle man tro at du
var ude efter et skænderi. Se nu hvad jeg skriver: "Jeg har ikke tænkt
mig at finde flere end den ene. Jeg vil ikke deltage, for jeg ved ikke
noget om nogen af dem. Det ville jo være lidt forkert af mig så."

Hvorfor bliver du egentlig ved? Hvad forlanger du af mig? At jeg
begynder at råbe og skrige og bande af dig? Det får du mig ikke til.
Troll...

>og du behøver ikke at nøjes med Google

Hvorfor ikke nøjes med den, når jeg kan.

>der i min erfaring kun samler max. 70% af nettet op.

Hehe, det er sgu for morsomt. Er det da ikke nok? Du mener ikke at
samme oplysning går igen to gange på nettet? Hvis bare det er
tilfældet, så kan jeg nøjes med 50% af nettet. Men eftersom samme
oplysning i dette tilfælde nok går igen mindst 150 gange, skal der
ikke meget regning til, for at finde ud af at jeg kun skal bruge 1/150
af nettet = 0,7%, som Google dækker mange, mange gange.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Queenie

Dato : 06-03-02 22:42

http://www.kandu.dk/

Fra : Mogens

Dato : 06-03-02 23:32

Det var godt nok mange...I´m impressed! Og jeg som har et par Elvis C.
skviver og troede det var hans rigtige navn...tsk tsk tsk...

/Mogens

Fra : Torben Larsen

Dato : 06-03-02 22:39

> [...]
> David Robert Jones - David Bowie
> Ian Kilminster
> Declan Patrick McManus - Elvis Costello
> Graham McPherson - Suggs fra Madness....den troede jeg dæl'me jeg var
alene om !
> Thomas Miller
> McKinley Morganfield
> Damu Mustafa Abdul Musawwir
> Eric Hillard Nelson
> James Jewel Osterberg - Iggyyyyyyy.....
> Christa Päffgen - Nico
> Jamie Royal Robertson
> Richard Starkey - Ringo Star
> Steven Tallerico - Kim Larsen....ups, Steven Tyler !

Sjov idé, og sjov quiz, selvom der er en del, som i mine øjne må forblive
anonyme.....

Torben

ps. Hvad er præmien ;)

Fra : Fuzz Boxer

Dato : 06-03-02 23:20

Torben Larsen wrote:

> alene om !
> >
> Sjov idé, og sjov quiz, selvom der er en del, som i mine øjne må forblive
> anonyme.....

Tak, men de vil kun forblive anonyme 12-15 timers tid mere.

> Torben
>
> ps. Hvad er præmien ;)

Hvad vil du ha´?..i det tilfælde at du gætter alle 30...? Google eller
AltaMedister eller Dogpile eller Jegskalkommeefterdig.com vil næppe være
nok til at afdække dem alle. (gnækkegnækkergnækgnækgnæk)

Boxer

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 23:24

On Wed, 06 Mar 2002 23:19:45 +0100, Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> wrote:

<snip>
>Google eller ... vil næppe være nok til at afdække dem alle.

Der tager du fejl, Google kan finde alt.

>(gnækkegnækkergnækgnækgnæk)

Hehe

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Fuzz Boxer

Dato : 06-03-02 23:32

Lars Stokholm wrote:

> On Wed, 06 Mar 2002 23:19:45 +0100, Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> wrote:
>
> <snip>
>
> Der tager du fejl, Google kan finde alt.

*Jeg* tager fejl? Hørte jeg ret? Du begår harakiri i morgen, hvis ikke
Google har givet dig alle aliaserne?

Boxer

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-03-02 07:15

On Wed, 06 Mar 2002 23:31:56 +0100, Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> wrote:

> [...]

Jeg har ikke tænkt mig at finde flere end den ene. Jeg vil ikke
deltage, for jeg ved ikke noget om nogen af dem. Det ville jo være

Jeg er stadigvæk overbevist om, at findes oplysningerne på nettet, så
har Google dem også.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Torben Larsen

Dato : 06-03-02 23:28

"Fuzz Boxer" <lint@fuzz.com> wrote in message news:3C869601.5F14@fuzz.com...
[snipsos]
> Hvad vil du ha´?..i det tilfælde at du gætter alle 30...? Google eller
> AltaMedister eller Dogpile eller Jegskalkommeefterdig.com vil næppe være
> nok til at afdække dem alle. (gnækkegnækkergnækgnækgnæk)

Nåhhhhh, du har selv opfundet nogen af dem......tænkte det nok !

Torben

Fra : Fuzz Boxer

Dato : 06-03-02 23:37

Torben Larsen wrote:

> "Fuzz Boxer" <lint@fuzz.com> wrote in message news:3C869601.5F14@fuzz.com...
> [snipsos]
>
> Nåhhhhh, du har selv opfundet nogen af dem......tænkte det nok !

Absolut Nix! Jeg tror bare oprigtigt ikke at søgemaskinerne kan klare de
sværeste af dem; desuagtet at de alle er berømte pladekunstnere.

Boxer

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-03-02 07:16

On Wed, 06 Mar 2002 23:36:37 +0100, Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> wrote:

>Absolut Nix! Jeg tror bare oprigtigt ikke at søgemaskinerne kan klare de
>sværeste af dem

Det er ikke rigtigt. Jeg kan høre at du ikke kender Google så godt.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Katsen

Dato : 06-03-02 23:05

Fra : Mogens

Dato : 06-03-02 23:16

> Marvin Lee Aday

Meat Loaf

> John Baldwin
> George Bruno
> Chester Burnett
> Reginald Kenneth Dwight

Elton John

> Malcolm Edwards

> David Evans

The Edge, U2

> Marcus Feld
> Vincent Damon Furnier
> Paul Gadd
> Stuart Godard
> Paul Hewson

Bono, U2

> David Robert Jones

David Bowie

> Ian Kilminster
> Declan Patrick McManus
> Graham McPherson
> Thomas Miller
> McKinley Morganfield
> Damu Mustafa Abdul Musawwir
> Eric Hillard Nelson
> James Jewel Osterberg
> Christa Päffgen
> Jamie Royal Robertson
> Richard Starkey

Ringo Starr

> Steven Tallerico
> Phillip Targett-Adams
> Gary Webb
> Harry Webb

Cliff Richard?? Jeg mener han hedder Harry i hvertfald.

> John Wordle
> Robert Allen Zimmerman

Bob Dylan

--------

Hmm..det var nu ikke så mange...:(

Godt initiativ med en sådan tråd.

/Mogens

Fra : bonfils

Dato : 06-03-02 23:44

> Yep, her kommer en QuiZ på popstjerners (*rigtige* popstjerners) lidet
> kendte, oprindelige navne. Skriv bare kunstnernavnet udfor fødenavnet.

> [...]

Elton John ("Reg strikes back")

> Malcolm Edwards
> David Evans
> Marcus Feld
> Vincent Damon Furnier

Alice Cooper

> Paul Gadd
> Stuart Godard
> Paul Hewson
> David Robert Jones

David Bowie

> Ian Kilminster

Ian Dury ("Lord Kilminster")

> Declan Patrick McManus

Elvis Costello (kaldte sig en overgang D.P. Costello)

> Graham McPherson
> Thomas Miller
> McKinley Morganfield
> Damu Mustafa Abdul Musawwir
> Eric Hillard Nelson
> James Jewel Osterberg

Iggy Pop

> Christa Päffgen

Nico

> Jamie Royal Robertson
> Richard Starkey

Ringo Starr

> Steven Tallerico
> Phillip Targett-Adams
> Gary Webb
> Harry Webb
> John Wordle
> Robert Allen Zimmerman

Bob Dylan

Fra : Gizmoduck

Dato : 07-03-02 00:24

On Wed, 06 Mar 2002 21:15:56 +0100, Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> wrote:

>Yep, her kommer en QuiZ på popstjerners (*rigtige* popstjerners) lidet
>kendte, oprindelige navne. Skriv bare kunstnernavnet udfor fødenavnet.

tricky, ikke lige navne jeg kunne genkende

>Marvin Lee Aday
et gæt: Marvin Gaye?

>Robert Allen Zimmerman
Bob Dylan

>Facitlisten uploades torsdag eftermiddag. God fornøjelse!
>
>Boxer

2 svar....nok kun 1 rigtig, jeg tvivler lidt på jeg vinder den her
hehe

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : sune vuorela

Dato : 07-03-02 00:52

On Wed, 06 Mar 2002 21:15:56 +0100, Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> wrote:

>Richard Starkey

Ringo Star (beatles)

>Steven Tallerico

steven tyler (aerosmith)

--
sune

boots.pusling.com

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-03-02 05:43

Stiller lige et ekstra spørgsmål til mig selv.
The King = Elvis Presley

Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C8678FC.31B@fuzz.com...

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-03-02 13:35

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> Stiller lige et ekstra spørgsmål til mig selv.
> The King = Elvis Presley

Jeg ville nu hellere skrive:

Elvis Aaron Presley - Elvis Presley

Men den er for nem.

Jacob

Fra : Fuzz Boxer

Dato : 07-03-02 16:35

Her er de så; og nej, de kan *selvfølgelig* ikke alle umiddelbart findes
blot ved hjælp af simple søgninger. Til gengæld er de forholdsvis lette
at checke efter...

Marvin Lee Aday —› Meatloaf
John Baldwin —› John Paul Jones (Led Zeppelin)
George Bruno —› Zoot Money
Chester Burnett —› Howling Wolf
Reginald Kenneth Dwight —› Elton John
Malcolm Edwards —› Malcolm McLaren
David Evans —› The Edge
Marcus Feld —› Marc Bolan
Vincent Damon Furnier —› Alice Cooper
Paul Gadd —› Gary Glitter
Stuart Godard —› Adam Ant
Paul Hewson —› Bono [Vox]
David Robert Jones —› David Bowie
Ian Kilminster —› Lemmy (Motörhead)
Declan Patrick McManus —› Elvis Costello
Graham McPherson —› Suggs (Madness)
Thomas Miller —› Tom Verlaine (Television)
McKinley Morganfield —› Muddy Waters
Damu Mustafa Abdul Musawwir —› James 'Blood' Ulmer
Eric Hillard Nelson —› Rick(y) Nelson
James Jewel Osterberg —› Iggy Pop
Christa Päffgen —› Nico
Jamie Royal Robertson —› Robbie Robertson (The Band)
Richard Starkey —› Ringo Starr
Steven Tallerico —› Steven Tyler (Aerosmith)
Phillip Targett-Adams —› Phil Manzanera (Roxy Music)
Gary Webb —› Gary Numan
Harry Webb —› Cliff Richard
John Wordle —› Jah Wobble
Robert Allen Zimmerman —› Bob Dylan

Skulderklap til dem der fortjener det; I véd hvem I er.
Der var ikke nogen der kunne genkende Marc Bolan...? OK, han har trods
alt været død lige så længe som Elvis.

Boxer

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-03-02 16:50

On Thu, 07 Mar 2002 16:35:08 +0100, Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> wrote:

>Her er de så; og nej, de kan *selvfølgelig* ikke alle umiddelbart findes
>blot ved hjælp af simple søgninger.

Øh, jo... jeg tog et udpluk af 6 forskellige, og de var alle at finde
(uden brug af kunstnernavnet), du kunne endda bruge "Jeg føler mig
heldig" i mange tilfælde.

>Til gengæld er de forholdsvis lette at checke efter...

Forskellen på at finde dem og checke dem efter er i mine øjne ikke
eksisterende.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Fuzz Boxer

Dato : 07-03-02 18:25

Lars Stokholm wrote:

> Øh, jo... jeg tog et udpluk af 6 forskellige, og de var alle at finde
> (uden brug af kunstnernavnet), du kunne endda bruge "Jeg føler mig
> heldig" i mange tilfælde.

Så kan du jo vise mig en simpel søgning på Gary Webb, John Baldwin og
Marcus Feld der leder frem til hhv. G. Numan, J.P.Jones og Marc Bolan.

> Forskellen på at finde dem og checke dem efter er i mine øjne ikke
> eksisterende.

Det udsagn kan du umuligt have tænkt ret langt igennem.

Boxer

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-03-02 18:51

On Thu, 07 Mar 2002 18:24:30 +0100, Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> wrote:

>Så kan du jo vise mig en simpel søgning på

Nu når du tror du er så smart, og tilsyneladende ikke vil lade emnet
ligge, så skal du sgu også få den i fjæset. Er denne streng simpel
nok: <streng> "fornavn efternavn" "real name" </streng> ???
Den er brugt på *alle* de 3 særligt udvalgte (svære?) eksempler du
byder mig:

<http://www.google.net/search?q=%22Gary+Webb%22+%22real+name%22>

<http://www.google.net/search?q=%22John+Baldwin%22+%22real+name%22>

>og Marcus Feld

Det rigtige navn er faktisk Mark Feld, så ja, han er her også:

<http://www.google.net/search?q=%22Mark+Feld%22+%22real+name%22>

>Det udsagn kan du umuligt have tænkt ret langt igennem.

Nej, det er rimeligt simpelt, så jeg må indrømme at det hører til min
barnelærdom.

PS: Hvis du endeligt skal svare på dette indlæg, så lad være med at
begynde at diskutere Mark Feld's rigtige navn. Det er sagen ganske
uvedkommende hvad han hedder. Jeg har bevist min påstand, så du må
stille dig tilfreds med det.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 08-03-02 10:07

Hold da fast din morgenurin må være sur. Her har Fuzzy drengen brugt
tid på at lave en lille quiz, og så brokker du dig som en seksårig
fortørnet preteenager. Jeeeeezuz.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-03-02 14:41

On Fri, 08 Mar 2002 10:06:49 +0100, Thomas Lund Hansen
<thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk> wrote:

>Hold da fast din morgenurin må være sur. Her har Fuzzy drengen brugt
>tid på at lave en lille quiz, og så brokker du dig som en seksårig
>fortørnet preteenager. Jeeeeezuz.

Jeg har ikke rigtigt noget at sige til dig, når du så åbentlyst ikke
har fulgt med i vores diskussion. Det er ikke mig der brokker mig, men
ham. Prøv en gang at få en til at læse det hele højt for dig, for hvem
er det der opfører sig som en seksårig?

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Wertigo

Dato : 07-03-02 21:03

Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C87A24D.75A@fuzz.com...

> Så kan du jo vise mig en simpel søgning på Gary Webb, John Baldwin og
> Marcus Feld der leder frem til hhv. G. Numan, J.P.Jones og Marc Bolan.

Nu er det ikke for at forsvare brugen af google i en quiz, men google er
altså brugbar til det meste. Det er muligt, at man ikke kan få svaret blot
ved at skrive navnet (eller at navnet forsvinder i mængden), men så kan man
da udvise lidt kreativitet ved fx at skrive [+ music]. Prøv du at gøre det
ved Gary Webb, og så lur mig om det ikke er det _andet_ link, der kommer op.

Fra : Queenie

Dato : 08-03-02 15:23

Ja jeg havde det nu meget sjovt med at bruge hjernen for en gang skyld i
stedet for en søgemaskine. Tak for din tid Boxer .. var en go' quiz
I hvert fald indtil den blev lavet om til en diskution .............P\SUNSITE_dk.edb.internet.software.mail+ne

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-03-02 15:17

On Fri, 08 Mar 2002 14:22:36 GMT, "Queenie" <Queenie.news@kandu.dk>
wrote:

>Ja jeg havde det nu meget sjovt med at bruge hjernen for en gang skyld i
>stedet for en søgemaskine. Tak for din tid Boxer .. var en go' quiz
>I hvert fald indtil den blev lavet om til en diskution

Ja, det kan han takke sig selv for.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm