Film titel søges med Sharon Stone
Fra : Rhythm

Dato : 06-03-02 20:07

Jeg har set en del billeder fra en film med Sharon Stone hvor hun er iført
noget af en stram sort
latex dragt. Kender nogen den film hvor hun render rundt i sådan en latex
dragt ?
Filmen skulle vist nok være fra omkring 1999/2000
Det var der omkring at billederne dukkede op.

Mvh
Rhythm

Billede af hende fra filmen er her:
http://members.lycos.co.uk/sukaba/shs.htm

Fra : Troels

Dato : 06-03-02 23:57

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> wrote in message
> [...]
> dragt ?
> Filmen skulle vist nok være fra omkring 1999/2000
> Det var der omkring at billederne dukkede op.

Denne her måske?
http://us.imdb.com/Title?0200472
mvh
Troels

--
Slå et smut forbi min hjemmeside og
tjeck mit anlæg og filmsamling på:

Fra : Rhythm

Dato : 07-03-02 14:57

"Troels" <Troelsb@privat.dk> skrev i en meddelelse
> "Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> wrote in message

> Denne her måske?
> http://us.imdb.com/Title?0200472
> mvh
> Troels

Jo måske, jeg vil ihvertfald lige tage et nærmere kig på den.
Takker.

Mvh
Rhythm

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-03-02 10:24

> [...]
> dragt ?
> Filmen skulle vist nok være fra omkring 1999/2000
> Det var der omkring at billederne dukkede op.

Hehe du vil bare have filmen for at se Sharon Stone i en latex dragt?

Fra : Rhythm

Dato : 08-03-02 15:33

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> "Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> wrote in message

> Hehe du vil bare have filmen for at se Sharon Stone i en latex dragt?

Hvilken anden grund skulle der være ?

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-03-02 15:59

> Hvilken anden grund skulle der være ?

Ingen, og grunden er da også god nok ;)

Fra : Rhythm

Dato : 10-03-02 15:25

> Ingen, og grunden er da også god nok ;)

Jepser, det er ikke hver dag man oplever denne skønne kvinde i en så stram
latex dragt
Mums.

Mvh
Rhythm