Hotel Krakow
Fra : TVR

Dato : 06-03-02 12:47

Er det noen som har et billig og godt hotel å anbefale
i Krakow.

Hilsen G.I.

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-03-02 13:21

"TVR" <tvrisvollan@post.com> skrev i en meddelelse

> Er det noen som har et billig og godt hotel å anbefale
> i Krakow.

Du kan søge på hoteller i Krakow via denne:
http://www.hotelspoland.com/?refid=10145

i Krakow har jeg kun boet på lægeforeningens kursusejendom, men der er
vist ikke adgang sådan lige fra gaden!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk
"Hvad siger Bibelen" - http://bibel-skole.dk/

Fra : Elin Kuijers

Dato : 08-03-02 22:23

Jeg har prøvet Hotel Poland. Det er både rimeligt i pris og meget centralt.
Adresse m.v. kan findes på diverse Krakow-sider.
Venlig hilsen
Elin Kuijers