Renegade hjælp!
Fra : Dopedog KDC

Dato : 06-03-02 12:03

Når jeg trykker på cd'en så den skal ind gå ind i setup, duer det fint nok

Men lige så snart den er fremme ved "TARGETING ENEMY ONLINE" (noget i den
stil) så hopper den tilbage til windows!

Hvad kan der være galt?

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Spacemann

Dato : 06-03-02 22:25

Det fik jeg også med min pirat kopi !!

Det hjalp at købe en ægte !!

Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad din er !!

--
Spacemann
ICQ: 144131050

Fra : Dopedog KDC