Fri telefon og internet for kr.300 pr. md.
Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 06-03-02 09:50

Jeg er blevet fortalt, at dette var en overskrift lokalt i Odense området.
Jeg har ikke kunnet finde artiklen, som kun skulle være nogle dage gammel.
Er der nogen, der kan fortælle lidt nærmere om leverandøren m.m.
Hilsen
Jørgen

Fra : Darki

Dato : 06-03-02 09:56

> Jeg er blevet fortalt, at dette var en overskrift lokalt i Odense området.
> Jeg har ikke kunnet finde artiklen, som kun skulle være nogle dage gammel.
> Er der nogen, der kan fortælle lidt nærmere om leverandøren m.m.

LOL

det kan være det er Dixa net eller transnet var det ikke det de hed.

/Darki

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 06-03-02 10:10

> Jeg er blevet fortalt, at dette var en overskrift lokalt i Odense området.
> Jeg har ikke kunnet finde artiklen, som kun skulle være nogle dage gammel.
> Er der nogen, der kan fortælle lidt nærmere om leverandøren m.m.

Varm Luft I/S
Utopiavej 666
5001 Utopia

De skriver på deres hjemmeside www.jegtrorukritiskpaaalthvadjeghoerer.dk at
på sigt vil abonnementet også indeholde en gratis pizza efter eget valg om
ugen

/Steen

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 06-03-02 19:07

On Wed, 6 Mar 2002 10:10:26 +0100, "Steen Holm Pedersen"
<shp@works_at_dsias.dk> wrote:

> [...]
>på sigt vil abonnementet også indeholde en gratis pizza efter eget valg om

Hvois det er et svar der matcher din forstand ville jeg bede om at få
skolepengene igen - hvad med at sætte dig ind i sagen før du svarer.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-03-02 00:05

> [...]
>
> De skriver på deres hjemmeside
> www.jegtrorukritiskpaaalthvadjeghoerer.dk at
> på sigt vil abonnementet også indeholde en

Helt utopisk er det nu ikke.

En antenneforening i Nordjylland pusler med at
kunne tilbyde flatrateinternet, sammen med gratis
LOKALtelefon indenfor netværket.

Samtaler udenfor netværket vil naturligvis koste
noget der ligner normaltakst.

--
MVH Finn Hvorfor er der nogen der har så travlt
med at få arrangeret at vi ikke skal væksle

Fra : Jens

Dato : 09-03-02 00:53

"Finn Guldmann" <finn@guldfinn.dk> skrev i en meddelelse

> Helt utopisk er det nu ikke.

Enig!

> En antenneforening i Nordjylland pusler med at
> kunne tilbyde flatrateinternet, sammen med gratis
> LOKALtelefon indenfor netværket.

Intern telefoni i antenneforeningen virker, kører og fungerer udemærket hos
Dyrup-Sanderum Antenneforening i Odense. Har selv prøvet det, hos en
bekendt som er koblet op gennem dem. (Se http://www.dsa-net.dk). Ekstern
telefoni kommer muligvis senere iflg. formanden. Samtalekvaliteten
(IP-telefoni) svarer til mobiltelefoni. Den er altså ikke så god som
fastnet telefoni, men når prisen er >meget< lavere eller gratis, gør det
ikke så meget.

> Samtaler udenfor netværket vil naturligvis koste
> noget der ligner normaltakst.

Det er vel den model alle arbejder efter, selvfølgelig lidt billigere end
normaltakst, da der er mange der går sammen om det.

Den antenneforening, som jeg er medlem af NAL (også i Odense) arbejder på,
når nettet er klar til Internet og telefoni, at koble sig sammen med f.eks.
Dyrup-Sanderum Antenneforening, sådan at alle medlemmer i begge
antenneforeninger med opkobling kan snakke gratis (måske for et lavt fast
beløb pr. måned) i telefon med hinanden ligeså længe de har lyst.
Målet er at få flere antenneforeninger med på samarbejdet, først i Odense
og senere fra andre byer, sådan at telefoni bliver billigere end det er nu.

Jens

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-02 15:52

"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> skrev i en meddelelse
> (IP-telefoni) svarer til mobiltelefoni. Den er altså ikke så god som
> fastnet telefoni, men når prisen er >meget< lavere eller gratis, gør
det
> ikke så meget.

Dog afhængig af den enkelte person. Jeg synes fx det er slemt nok at
snakke i analoge telefoner istedet for ISDN'erne

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 09-03-02 15:55

In article <l9ci8.6413$Bo.74690@news010.worldonline.dk>, Jens wrote:

> Samtalekvaliteten (IP-telefoni) svarer til mobiltelefoni. Den er altså
> ikke så god som fastnet telefoni, men når prisen er >meget< lavere
> eller gratis, gør det ikke så meget.

Hvordan er du (eller man) kommet frem til at IP telefoni er billigere
end POTS?

--
Andreas Plesner Jacobsen | teamwork, n.:

Fra : Jens

Dato : 10-03-02 00:16

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan er du (eller man) kommet frem til at IP telefoni er billigere
> end POTS?

Jeg kan godt se at ovenstående kan misforståes!
Jeg er ikke kommet frem til at IP-telefoni er billigere end POTS. Det jeg
mener det er at man kan (nogle kan) leve med at kvaliteten er
ringere/dårligere, sålænge forbindelsen er >meget< billigere eller gratis.
Hvis det er samme pris, tæt på eller dyrere, så går jeg ud fra at man
foretrækker alm. fastnet (POTS) telefoni. Det vil jeg gøre i det tilfælde.
Jeg baserer bla. mit udsagn på tilkendegivelser jeg har fået fra
medlemmerne af min antenneforening.

Jens

Fra : Morten Fix

Dato : 11-03-02 17:07

"Finn Guldmann" <finn@guldfinn.dk> wrote in message
> On Wed, 6 Mar 2002 10:10:26 +0100, "Steen Holm
> Pedersen" <shp@works_at_dsias.dk> wrote:
-SNIP selve indholdet-

> [...]
> med at få arrangeret at vi ikke skal væksle
> valuta når vi rejser udenlands, at de glemmer den
> bagvedliggende, tyskstyrede, finanspolitik?

Som vi allerede idag følger blindt og iøvrigt har gjort længe...
Nok fordi at det har vist sig at de har ret.

Undskyld at det er OT, men det udsagn måtte bare komenteret.

-Morten Fix

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 06-03-02 10:55

On Wed, 6 Mar 2002 09:49:52 +0100, "Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl>
wrote:

>Jeg er blevet fortalt, at dette var en overskrift lokalt i Odense området.
>Jeg har ikke kunnet finde artiklen, som kun skulle være nogle dage gammel.
>Er der nogen, der kan fortælle lidt nærmere om leverandøren m.m.

Det står omtalt i denne artikel:
<http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=244&bfv_articleid=193563>

Mvh
Jesper

Fra : anders

Dato : 06-03-02 11:02

"Jesper L Hansen" <lismoes@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det står omtalt i denne artikel:
> <http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=244&bfv_articleid=193563>
>
> Mvh
> Jesper

hva har du så også brugernavn/kode så vi kan læse artiklen ???

/baddy

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 06-03-02 11:26

Den Wed, 6 Mar 2002 11:01:38 +0100 skrev "anders"
<spam@badman.dk> :

>hva har du så også brugernavn/kode så vi kan læse artiklen ???

Betal for det http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=245

(eller prøv den gratis i 14 dage
http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=252 - ufattelig hvad man
kan finde hvis man bruger 5 sekunder på det).

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 06-03-02 12:36

On Wed, 6 Mar 2002 11:01:38 +0100, "anders" <spam@badman.dk> wrote:

>hva har du så også brugernavn/kode så vi kan læse artiklen ???

Ja det har jeg..

SØHUS: Nu er turen kommet til de 850 medlemmer af Søhus Antennelaug,
der om et par måneder kan få internet-adgang via antenneforeningen,.

Ja, medlemmerne kan endda vælge en løsning, hvor der for 290 kroner om
måneden også er ubegrænset telefoni inden for landets grænser.

På en ekstraordinær generalforsamling torsdag 14. marts skal
medlemmerne vælge mellem de tre tilbud, som et udvalg nedsat af
foreningen har indhentet.

Aftalen laves med det firma, der får flest stemmer.

- Hidtil har antennelavet finansieret moderniseringen af vort anlæg
via kontingentet, der for 21 tv-kanaler er på 1100 kroner, fortæller
formanden. Knud Mortensen, Søhus.

- Når beslutningen er truffet, vil der gå yderligere omkring halvanden
måned, inden de første brugere kan være på nettet, det vil sige
omkring 1. maj.

Formanden understreger, at tv-delen økonomisk skal køre uafhængig af
de nye muligheder med internet.

Det bliver de medlemmer, der vælger at gå på nettet, som direkte
kommer til at betale for deres internet-opkobling. Der er med andre
ord ikke nogen risiko for de medlemmer, som nøjes med at få leveret tv
via antenneforeningen.

Tre byder sig til

Tre firmaer er med i kampen om at levere til Søhus-området, inklusive
de godt 500, der får leveret tv fra antennelavet via deres
boligforening.

De tre er "storebror" Telia Stofa med Stofanet.

Danske Arrownet A/S, der blev etableret 1. oktober sidste år og
foreløbig er nået op på at dække cirka 40.000 private husstande med
bredbånd samt en række erhvervskunder.

Tripo, der er udsprunget af det svenske selskab Neijda, kan i Søhus få
sin første aftale med en dansk antenneforening.

Ifølge Renny Petersen, Nyborg blev Neijda solgt i oktober sidste år.
Den ny ejer stoppede forsøget på at finde fodfæste i Danmark, hvorfor
en række medarbejdere i Danmark stiftede et nyt firma, Tripo.

- I bestyrelsen anbefaler vi medlemmerne at stemme på Arrownet eller
Tripo, oplyser Knud Mortensen

Fra : Gerner

Dato : 06-03-02 17:00

On Wed, 06 Mar 2002 12:36:15 +0100, Jesper L Hansen <lismoes@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Ja, medlemmerne kan endda vælge en løsning, hvor der for 290 kroner om
>måneden også er ubegrænset telefoni inden for landets grænser.

Er 290 kr. om måneden ikke forholdsvist dyrt ? Mange ISP har jo gratis
abonnement.

Jeg går da ud fra at overskriftens "fri telefoni og internet for kr. 300 pr.md."
ikke betyder fri telefoni og fri internet (fastpris, 24timers opkobling) pr. md.
Ellers ville det være et godt sted at få en linie ind med de priser andre tager
for bredbånd.

>- I bestyrelsen anbefaler vi medlemmerne at stemme på Arrownet eller
>Tripo, oplyser Knud Mortensen

Citat
>Arrownet leverer ny teknologi - det trådløse, radiobaserede bredbånd.

Lyder som FWA til foreningen og så et kabelmodem. (leje)

>Arrownet koncentrerer sig om bredbånd til virksomheder og antenneforeninger
>og leverer fra 2-155 Mbit/s Internet helt uafhængigt af det det eksisterende kobbernet.
>
>Det sikrer, at teknologien udnyttes optimalt til at levere en driftsikker,
>højkapacitetsforbindelse til fast pris med fri trafik.
>
>Det er nu, du skal slippe kræfterne løs.
/citat

Og det er sikkert DIX der leverer internettet.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 06-03-02 17:06

In article <q3dc8uk3l3erct4lf2knuujnqq6pai1718@4ax.com>, Gerner wrote:

> Og det er sikkert DIX der leverer internettet.

Nej, DIX er et par ethernet switche i Lyngby, drevet af UNI*C og ikke en
internetleverandør.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Verba volant, scripta manent!

Fra : Gerner

Dato : 06-03-02 20:36

On Wed, 6 Mar 2002 16:05:46 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen
<apj@daarligstil.dk> wrote:

>Nej, DIX er et par ethernet switche i Lyngby, drevet af UNI*C og ikke en
>internetleverandør.

Ja og arrownet er kunde der ligesom cybercity og tele danmark.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 06-03-02 20:39

In article <grrc8u4kh9bam9qk9bqhbk4rhhegq59u12@4ax.com>, Gerner wrote:

> Ja og arrownet er kunde der ligesom cybercity og tele danmark.

Ikke desto mindre leverer DIX ikke Internet. Det er et neutralt layer-2
medie, hvor udbyderne kan peere. Faktisk *må* transittrafik ikke løbe
over DIX.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Kilroe hic erat!

Fra : Simon Skals

Dato : 07-03-02 00:29

It seems Gerner wrote:

>Ja og arrownet er kunde der ligesom cybercity og tele danmark.

De er kun kunder i den forstand, at de køber lidt hyldeplads,
strøm og et eller flere stik i en switch.

Der kommer ikke trafik igennem switchen af sig selv, og man får
ikke forbindelse til det globale internet via en port i switchen
(og så meget desto mindre ved kun at have et skab i DIX-rummet,
for nu at give en røffel til markedsføringen af hosting-
faciliteten).

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-03-02 02:11

Simon Skals <spam@gid.dk> writes:

> [...]
> (og så meget desto mindre ved kun at have et skab i DIX-rummet,
> for nu at give en røffel til markedsføringen af hosting-

Nu skal jeg ikke kunne sige hvad det er diverse marketroids har sagt
til dig, men vores er normalt nogenlunde stuerene...

Jeg gætter dog på, at det er noget i retning af dette:

http://www.uni-c.dk/erhverv/index.cgi?/hosting/index.htm

Og selv om jeg som hop-fixeret net-guru sikkert ville have skrevet det
på en lidt anden måde, er det sådan set rigtigt nok hvad der
står. Fysisk står man op og ned ad DIX'en og netmæssigt er man uhyre
tæt på.

I forhold til den typiske hosting-kundes hjemmenet mener jeg at
marketing-folkenes ord holder.
--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Simon Skals

Dato : 07-03-02 11:15

It seems Peter B. Juul wrote:
> [...]
>på en lidt anden måde, er det sådan set rigtigt nok hvad der
>står. Fysisk står man op og ned ad DIX'en og netmæssigt er man uhyre

Ja, men det har jo kun relevans ift. tilstedeværelsen af en række
carriers og service providers.

Rent begrebsmæssigt er en IX i mine øjne ikke en fysisk
lokalitet; det er et delt medie af en slags, hvor udbydere kan
udveksle layer 3 routing-oplysninger og trafik.

I gamle dage var det sådan, at hvis man var på DIX, så havde man
en access-linje og en router, som var forbundet til DIX-switchen,
og man havde eget AS-nummer og egen peering-policy mod de andre
udbydere på DIX.

Nu om stunder kan man have en server i et skab med et 10baseT
drop til en eller anden udbyder, og man kan stadig markedsføre
sig med at "have sine servere på DIX".

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-03-02 13:58

Simon Skals <spam@gid.dk> writes:

> Rent begrebsmæssigt er en IX i mine øjne ikke en fysisk
> lokalitet; det er et delt medie af en slags, hvor udbydere kan
> udveksle layer 3 routing-oplysninger og trafik.

I quite agree.

> Nu om stunder kan man have en server i et skab med et 10baseT
> drop til en eller anden udbyder, og man kan stadig markedsføre
> sig med at "have sine servere på DIX".

Er der nogen, der gør det?

Det vi sælger i Uni-C er en lokation i lokaler "i umiddelbar
forbindelse med" DIX'en (og denne "umiddelbare forbindelse" er det
nærmeste jeg synes det kommer på droid-speek.)

Citat:

Kundens udstyr placeres i særligt indrettede lokaler i umiddelbar
forbindelse med det danske Internet-udvekslingspunkt DIX?en.

Set i forhold til fx placering af kundens web-server på
virksomhedens eget net giver hosting hos UNI*C en række
fordele, bl.a:

Placering centralt på den danske del af Internetttet, som
giver optimal god netforbindelse til og fra samtlige danske
Internet-udbydere.

Hurtigere, mere pålidelig og økonomisk fordelagtig
netforbindelse end det sædvanligvis er muligt at etablere til
egen virksomhed.

Det synes jeg ikke er uhæderligt. Hvis en kunde siger, at hans servere
er placeret på DIX'en, så må det stå for hans egen regning.

--
Peter B. Juul, o.-.o Kermit: Bear left!
The RockBear. ((^))

Fra : Simon Skals

Dato : 07-03-02 14:14

It seems Peter B. Juul wrote:

>Er der nogen, der gør det?

Som jeg husker Telestyrelsens FAQ om deres testhalløj, så står der
DIX 117 gange i teksten.

> [...]
>
>Kundens udstyr placeres i særligt indrettede lokaler i umiddelbar
>forbindelse med det danske Internet-udvekslingspunkt DIX?en.

Man kan så vurdere, om denne formulering ansporer hostingkunder
til at bruge DIX-navnet i egen markedsføring.

Jeg er ikke specielt overrasket, når man tænker på, at menigmand
ikke har nogen jordisk idé om, hvad layer2/3, BGP, osv. er.

>Det synes jeg ikke er uhæderligt. Hvis en kunde siger, at hans servere
>er placeret på DIX'en, så må det stå for hans egen regning.

Placeret på/i umiddelbar forbindelse med...

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-03-02 14:39

Simon Skals <spam@gid.dk> writes:

> Som jeg husker Telestyrelsens FAQ om deres testhalløj, så står der
> DIX 117 gange i teksten.

Der bør det nok indskydes, at Telestyrelsen har en særordning. De
sidder vitterligt så tæt på DIX'en rent netmæssigt som man overhovedet
kan uden selv at køre BGP.

Og for at sikre rimeligt neutral grund har de fået særlig tilladelse
til at køre via Forskningsnettet.

Det er der ingen almindelige hostingkunder, der må.
--
Peter B. Juul, o.-.o If PacMan had affected us as kids we'd be running
The RockBear. ((^)) around in dark rooms, munching pills and listening

Fra : Simon Skals

Dato : 07-03-02 14:58

It seems Peter B. Juul wrote:
>Der bør det nok indskydes, at Telestyrelsen har en særordning. De
>sidder vitterligt så tæt på DIX'en rent netmæssigt som man overhovedet
>kan uden selv at køre BGP.

Ok, men så er der jo altid:

http://www.jay.net/horde/fp/info.php?idx=hosting

- hvor "DIX, Lyngby" optræder i produktbeskrivelser.

Denne formulering er også vildledende:

"Enten placerer man dem på Frederiksgade 7, i København med
lysledere forbundet direkte til DIX, eller også har man mulighed
for at placere dem direkte i DIX, i Lyngby"

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 07-03-02 16:41

Hej Simon og Peter
Ang. Fri telefon og inter.............
Goddag mand - Økseskaft
Men vi fandt da ud af, at I er meget "kloge", men også at I ikke har styr på
livet i almindelighed, og nyhedsgrupper i særdeleshed.
Hilsen
Jørgen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-03-02 17:17

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl> writes:

> Hej Simon og Peter

Hej Jørgen

> Goddag mand - Økseskaft

Rend mig!

Folk har forklaret dig i letforståelige vendinger, at det var en
luftkastel, sandsynligvis en rest af Dixa-fadæsen. Det var ikke godt
nok til dig.

At vi andre finder noget andet at snakke om ud af en tangent skal vi
vel ikke klandres for.

Sådan fungerer Usenet nu engang.

> Men vi fandt da ud af, at I er meget "kloge", men også at I ikke har styr på
> livet i almindelighed, og nyhedsgrupper i særdeleshed.

Right.

Jeg er helt sikker på at jeg ved mere om de ting, end du ved om
almindelig anstændig opførsel, men det siger selvfølgelig ikke så
meget.

--
Peter B. Juul, o.-.o Dyt, hvis du er Mel B. (fra Spice Girls)
The RockBear. ((^))

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-03-02 19:18

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl> skrev i en meddelelse
> Men vi fandt da ud af, at I er meget "kloge", men også at I ikke har
styr på
> livet i almindelighed, og nyhedsgrupper i særdeleshed.

Den mest blatante opvisning af manglende forståelse for nyhedsgrupper er
da den du lægger for dagen...

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : N/A

Dato : 07-03-02 19:30

Fra : Simon Skals

Dato : 07-03-02 19:30

It seems Jesper Skriver wrote:
>Jeg kan godt lide LINX's MoU som siger at ordet LINX (eller varianter
>deraf) ikke på nogen måde må bruges i forbindelse med markedsføring af
>medlemmer.

Man kunne samtidig gå i flæsket på ikke-medlemmer, der bruger
navnet.

>Ved næste DIX møde vil jeg foreslå det samme for DIX'en.

God idé, det har min fulde (!) støtte.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Jens

Dato : 09-03-02 01:02

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse

> Er 290 kr. om måneden ikke forholdsvist dyrt ? Mange ISP har jo gratis
> abonnement.

Dyrt ? Såfremt der er ubegrænset telefoni inden for landets grænser ? Så er
det da billiget, for i mine ører så er ubegrænset telefoni at man kan få
lov til at tale så længe man vil !

> Jeg går da ud fra at overskriftens "fri telefoni og internet for kr. 300
pr.md."
> ikke betyder fri telefoni og fri internet (fastpris, 24timers opkobling)
pr. md.

Hvorfor skulle det ikke betyde det ? Står der ikke det i artiklen ?
Såvidt jeg kan se står der følgende:

Tripo (tidligere Neijda): 145 kroner om måneden for ubegrænset
internet-brug.
145 kroner om måneden for ubegrænset indenlands telefoni (dog ikke til
mobiltelefoner).

2 * 145 = 290,- pr. måned.

> Ellers ville det være et godt sted at få en linie ind med de priser andre
tager
> for bredbånd.

Selvfølgelig!

> Citat
>
> Lyder som FWA til foreningen og så et kabelmodem. (leje)

Arrownet benytter det medie der er muligt, for at levere deres Internet
forbindelse. Det kunne f.eks. være FWA. Som de selv skriver på
http://www.arrownet.dk, så er fiber også en mulighed.

> /citat
> >
> Og det er sikkert DIX der leverer internettet.

DIX er et udvekslingspunkt for national Internet trafik i Danmark. Og ja,
Arrownet er repræsenteret på DIX, men har også andre forbindelser (se
http://www.arrownet.dk/kundeservice/peering.html)

Jens

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 07-03-02 23:18

Hej Jesper
Tak for svaret vedrørende min efterlysning.
Tråden endte ikke engang på et sidespor, men langt ude på meget dybt vand.
Men da jeg tilfældigvis er lystfisker lykkedes det mig at finde dit svar.
Endnu engang tak.
Hilsen
Jørgen

Fra : Hokus

Dato : 08-03-02 00:45

Hej Jørgen.

www.gvdnet.dk kører man forsøg med det du søger, og til nogenlunde samme
pris, så helt umuligt er det ikke.

MVH Sephyr.

Fra : Jens

Dato : 09-03-02 01:06

> [...]
> Tak for svaret vedrørende min efterlysning.
> Tråden endte ikke engang på et sidespor, men langt ude på meget dybt

Det er åbenbart ikke meget du kender til USENET. Kig tilbage i tidligere
tråde, så vil du se at størstedelen af dem også havner der ude, på det du
kalder dybt vand.

> Men da jeg tilfældigvis er lystfisker lykkedes det mig at finde dit svar.

Det var da dejligt

Jens