C&C Renegade...
Fra : J.F.K

Dato : 05-03-02 12:25

Nu har postbudet lige været med mit nye spil, så nu skal jeg igang med at
spille!!!
Er der nogen som har prøvet spillet? Hvis ja hvad er der så af kommentarer?

--

Mvh. John

med mindre man ændrer retning,
så ender man op der hvor man er på vej hen

Fra : Devast8or

Dato : 05-03-02 12:34

Jeg har prøvet multiplayerdemoen en enkelt gang. Bortset fra at det laggede
for hårdt så det ud til at være et ret godt spil. Jeg kan godt lide at man
kan købe de(t) våben man vil have og derefter sætte sig i en tank, så man
har noget ordentligt backup hvis man bliver nødt til at hoppe ud af en
rygende tank :). Og grafikken er da heller ikke værst.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: Morten (at) Teilmann (dot) Biz

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 05-03-02 20:41

Har spillet multiplayer-demoen en del gange (den laggede kraftigt i
begyndelsen, men den seneste patch har afhjulpet det meste).

Det fede: Genkendelsen af go´e gamle C&C, hvor man nu pludselig befinder sig
nede mellem Mammoth´s, Hummvee´s powerplants m.m.m. er rigtig fedt. Alle - i
hvert fald mange - af de gamle lyder er der endnu, som fx kvindestemmen der
bl.a. siger "unit ready" og "NOD powerplant under attack". Godt de har
beholdt dem!
I MP-demoen er der hele tiden gang i den. Når man dør, beholder man sine
opsparede penge, så kan man ofte fortsætte med et endnu bedre våben/ bedre
"person". Det er dog - igen i MP-demoen - svært at foretage koordinerede
angreb. De fleste angriber mere eller mindre på må og få.

Det knap så fede: Grafikken er ikke helt up-to-date. Især ikke landskaberne,
de virker ret kantede og udynamiske imho. I det hele taget virker spillet
lidt upoleret, det mangler en del finpudsninger.

Min "anmeldelse" er kun baseret på MP-demoen

/Asger

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 05-03-02 22:28

Jeg har spillet spillet i en uges tid og har lidt blandede følelser.
Generelt er jeg en smule skuffet må jeg indrømme - og dog kan jeg ikke lade
være med at spille spillet. Jeg syntes at spillet er alt for nemt til at
starte med. Senere bliver den heldigvis lidt sværere. Grafikmæssigt er
spillet o.k. men også her er jeg en smule skuffet i forhold til de
screenshots jeg så af spillet inden det udkom. Jeg syntes på ingen måde at
spillet kan måle sig med Soldier of Fortune, Half Life, MOHAA osv. men det
er da klart et o.k. spil.

Fra : Kristian

Dato : 09-03-02 01:00

Hvis du kan lide C & C er det et spil for dig.