Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Støj på Nikona billigste modeller
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 05-03-02 00:46

Er der forskel på 'udløsningsstøjen' på f.eks. F50 og F80?
Jeg er glad for mit F50, men af og til irriterer den relativt
voldsomme lyd mig. Så måske skulle man udvide sin bestand med
et F80.

Hvad siger I?

--
Jacob W. Jensen
http://jacobwaage.dk

Fra : Langgaard

Dato : 05-03-02 08:06

Hej

Du skal da være glad for at du ikke har andre "problemer"

Prøv at lytte til en Canon EOS 5 med en USM optik, den er kun overgået af
Leica M kameraer (min mening).

Whisper quiet film transport.
Take for example, the EOS 5's amazingly quiet film transport, allowing you
to take photos in situations where even the slightest noise would ruin the
shot. Subjects like an animal in the wild can be shot unawares thanks to the
camera's two specialized motors capable of significantly reducing vibration
noise. You can also choose between two rewind modes. The 'silent' mode takes
a little while longer to rewind but is even quieter than the normal mode.

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-