Andet multimedie
Danmarkskort i vektorgrafik
Fra : Viggo K. Pedersen

Dato : 04-03-02 23:37

Hej jeg søger efter et danmarkskort, ikke detaljeret, men gerne bare som
silhouet - men det skal være i vektorgrafik så jeg kan scalere det op i
A4-format uden takkede kanter.

Viggo Pedersen
viggo@privat.tele.dk

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 05-03-02 08:00

"Viggo K. Pedersen" <viggo@privat.tele.dk> wrote

> Hej jeg søger efter et danmarkskort, ikke detaljeret, men gerne bare som
> silhouet - men det skal være i vektorgrafik så jeg kan scalere det op i
> A4-format uden takkede kanter.

Er Adobe Illustrator et acceptabelt format? for så har jeg et du kan få.

Venligst
Lisbeth

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 05-03-02 10:52

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message

> "Viggo K. Pedersen" <viggo@privat.tele.dk> wrote

> Er Adobe Illustrator et acceptabelt format? for så har jeg et du kan få.
>
> Venligst
> Lisbeth

Jeg skulle måske have sagt hvor den nævnte fil var at finde...
det er den her http://medlem.tripodnet.nu/ernyoka4/Dk-jernbaner.zip

Så kan du jo se om det er noget du kan bruge...

Venlig hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk

Fra : Viggo K. Pedersen

Dato : 05-03-02 18:34

Tusind tak for hjælpen - det var lige hvad jeg skulle bruge.

Venlig hilsen
Viggo