Banjo's likørstue ???
Fra : Christian

Dato : 04-03-02 22:01

Hej alle
Jeg ville bare høre om der var nogen som havde nogle afsnit af Banjo's
likørstue på comp. da jeg ikke har fået set nogle af dem endnu
Jeg ville blive glad hvis nogen kunne hjælpe!

Hvornår er det, det bliver sendt ?

Mvh Christian

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-03-02 22:15

Hej!

Christian wrote:

> Hvornår er det, det bliver sendt ?

Torsdag 21.30 på DR2. Pas på jeg ikke sprøjter "Make it Duck" på dig

Iøvrigt er der en smartere gruppe til din forespørgsel, nemlig dk.medier.tv som
jeg mener den hedder.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

dk.fritid.bil - One group to rule them all.

Fra : Wolfgang

Dato : 04-03-02 22:22

"Christian" <dsl5013@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Jeg ville bare høre om der var nogen som havde nogle afsnit af Banjo's
> likørstue på comp. da jeg ikke har fået set nogle af dem endnu

Du kan se dem direkte på DRs side:

www.dr.dk/banjo

> Hvornår er det, det bliver sendt ?

Torsdag aften kl. 21:30 på DR2.

/w

Fra : Jakob Madsen

Dato : 04-03-02 23:40

> Torsdag aften kl. 21:30 på DR2.

Jeg tror ikke du skal være bange for at gå glip af det, det bliver
genudsendt 2-3 gange.

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk