Dæk; hvilket mærke. Vandtank; hvor dyrt og~
Fra : Peter

Dato : 04-03-02 19:34

Dæk:
Jeg har nu læst mig frem til at jeg skal bruge 185/70 SR13 på min "nye"
Adria 460 TK fra 1994.
Jeg er helt på det rene med at de skal kunne bære minimum 500 kg, men er der
et specielt fabrikat jeg bør vælge eller skal jeg bare vælge det bedste
tilbud hos AGL / Superdæk?

Vandtank:
Jeg har hørt at jeg kan udskifte det lidt besværlige system med vanddunk
under sæderne med en indbygget vandtank til friskvandforsyningen.
Det er i følge kilden noget jeg selv nemt kan montere.
Er der nogen her der ved hvor jeg kan købe de nødvendige dele og hvor meget
jeg sådan cirka skal afsætte til formålet. (Der er kun tale om koldt vand)

På forhånd tak for svarene.

Peter