ca 20kg mac programmer til salg
Fra : rene

Dato : 04-03-02 14:23

jeg har en kasse fyldt med programmer som jeg gerne vil sælge.kom med et
bud..skal vi starte på 500,- auktionen stopper d.10 marts 2002.her er hvad
der er i den
adobe photoshop 3,0 upgrade,adobe illustrator 6,0 upgrade,5pm term 3,1,3
,dos mounter 95,artwork delivery system,paint,transmission manager,true
form, 2stk adobe super atm,daynaport e/cs-t(10baset),impress it,norton
utilities 4,0, 2stk adobe photoshop 5,0 upgrade,wingz,8stk adope type
library,3 stk ultimatte knockout software ,4stk font card ntx, de fleste er
nye og ligger i original embelage,nogle af kasserne er lidt defekte.men ikke
indholdet, det hele vejer ca 20kg.
så porto bliver 85,-

mvh rené

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-03-02 14:29

rene <flengel@mail.dk> wrote:

> [...]
> nye og ligger i original embelage,nogle af kasserne er lidt defekte.men ikke

Hvor i landet befinder det ?

Har du ret til at overdrage licenserne til køber ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : rene

Dato : 04-03-02 16:27

hej jesper

det står i odense.om jeg har ret til at overdrage licenserne til køber ????
det er jo nye programmer.der er nogle af dem der har været åbnet.men de
skulle ikke være registreret.
og som sagt er kasserne lidt trykket.derfor prisen