Lexmark Z31 på Win 2000
Fra : Claus Mathiesen

Dato : 03-03-02 23:12

Min Lexmark Z31 printer har altid virket fint på windows 98, ME og XP, men
efter jeg har skiftet til 2000 går det ikke så godt mere. Windows kan
åbenbart slet ikke se printeren. Jeg har prøvet windows 2000 drivere fra
lexmark.dk, men de siger bare at printeren ikke kan findes. Og hvis jeg
prøver cden der fulgte med printeren fryser den bare.

Er der nogen som har prøvet det samme, eller har andre gode forslag ?

Tak
/CM

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-03-02 23:43

Hej Claus

Min gamle Z51 skulle have en firmware opgradering for at virke! Og den
virkede stadig ikke med USB kabel.
Så brug printerkabel og tjek om printeren er Win2k kompatibel eller om den
kan blive det.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Peter Schrøder

Dato : 04-03-02 08:06

"Claus Mathiesen" skrev...
> Min Lexmark Z31 printer har altid virket fint på windows 98, ME og XP, men
> efter jeg har skiftet til 2000 går det ikke så godt mere. Windows kan
> åbenbart slet ikke se printeren.

Jeg har godt nok ikke prøvet i w2k, men i XP smutter
min Z31 lige igennem installationen...
Prøv at checke enhedshåndtering for evt. gule klatter
ved portene.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply