Motorola T260 ....noget værd ?
Fra : Frank

Dato : 03-03-02 22:23

Er der nogen der kender denne mobiloz ?

Den ser jo ud til at have det hele til det halve !

FE

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 05-03-02 17:39

"Frank" <x@x.com> wrote in message news:a5u46r$21lq$1@news.cybercity.dk...
> Er der nogen der kender denne mobiloz ?
>
> Den ser jo ud til at have det hele til det halve !
>
> FE

Tjah den kan Wappe på GPRS og er en tri-band telefon...
Menusystemet er irriterende dårligt (Motorola norm....?)
Men ja, prisen er da ok....
/Keld

Fra : Ulf Hansen

Dato : 06-03-02 10:26

Jeg købte den, fordi det var den billigste jeg kunne finde med infrarød
port og bruger den sammen med min lommecomputer til at checke mail. Fungerer
udmærker via GSM.

Den har et hav af funktioner, som det vil tage mig lang tid at sætte mig ind
i. Og menusystemet er ikke så intuitivt som på en Nokia.

To ting du lige skal være opmærksom på:

1) Orange er noget tilbageholdende med tilbyde GPRS til privatkunder. Den
slags forbeholdes erhvervskunder!

2) Citat fra instruktionsmanualen:
"Indstilling af internetadgang første gang.
For at gøre brugen af din mobiltelefon med internetadgang så sikker som
muligt, er telefonen udstyret med en ekstra sikkerhedsfunktion. Din telefon
vil automatisk tilknytte internetadgangen til det første SIM-kort, der
anvendes.

Dette vil ikke påvirke almindelige samtaler.

Denne funktion gør, at man ikke kan få adgang til internettet for din
regning med andre SIM-kort. Det betyder, at hvis du bruger et SIM-kort, der
ikke er dit eget, FØRSTE gang, du tilslutter dig internettet, skal du bruge
nedenstående fremgangsmåde for efterfølgende at kunne bruge dit eget
SIM-kort for at få adgang til internettet. ................."
citat slut

Mon ikke dette er årsagen til at den sælges så billigt. Man er åbenbart godt
og grundigt bundet til sin opratør.

Ulf Hansen