Leje af lejlighed eller lign. i Italien/Sp~
Fra : Peter Østergaard

Dato : 03-03-02 19:39

Min kone og jeg overvejer at leje en lejlighed eller lign. til sommer.
Spanien eller Italien er at fortrække.

Vi skal have vores søn med, som vil være 1½ år gammel. Er der nogle som har
erfaringer med gode steder, bureauer, web sites eller lign. Vi forventer at
skulle leje bil.

/Peter

Fra : em

Dato : 04-03-02 08:59

"Peter Østergaard" <peter_oestergaard@hotmail.com> wrote in message
> [...]
har
> erfaringer med gode steder, bureauer, web sites eller lign. Vi forventer

Vi skal også til Italien. og har fået anvist forskellige adresser:
http://www.aerenlund.dk/rom/
http://www.sima.dk/italien/
http://www.in-italia.dk/initalia/default.asp
http://www.italiaformidling.dk/
http://www.carlomagnohotel.com/
http://www.sima.dk/italien/
http://www.romaturismo.com/
http://www.italyhotelink.com/

Her er ligt af hvert, unde de links der hedder noget med hoteller, er der
også lejligheder, eller prøv FDM og Folkeskolen.
em

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 06-03-02 03:06

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 06-03-02 03:16

Hej Peter Østergaard

ang Spanien så ved jeg at rejsebureauet" Viktors Farmor " lejer lejligheder
ud i Spanien

ard er :
www.viktors-farmor.dk

god fornøjelse