Mac+ PC + usb-printer
Fra : svs

Dato : 03-03-02 19:25

Er følgende muligt - eller er det nemmere at købe en ekstra printer:

1 mac og en pc deler en stofanet forbindelse over en d-link router med
indbygget switch. Kan pc'en på nogen måde komme til at printe ud på en
canon USB printer som er tilslutte mac'en?

M.v.h.

Søren

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-03-02 20:05

In article <1f8hhtm.1triwr816jox30N%soeren@straszek.dk>,
soeren@straszek.dk (svs) wrote:

> Kan pc'en på nogen måde komme til at printe ud på en
> canon USB printer som er tilslutte mac'en?

Hvis PC'en også har USB, kan man få en hardwaredimmer til formålet.

Fra : Jan Jonasen

Dato : 03-03-02 20:53

svs <soeren@straszek.dk> wrote:

> [...]
> indbygget switch. Kan pc'en på nogen måde komme til at printe ud på en
> canon USB printer som er tilslutte mac'en?

Hvis du har OS 10 så er http://www.thursby.com/products/dave.html en
mulighed. Programmet gør, at du kan dele en USB printer tilsluttet mac
med en Windows maskine.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk