Findes der en "Personlig Portal"?
Fra : Jakob Rohde

Dato : 03-03-02 19:39

Hej,

Jeg er på jagt efter et produkt i stil med PHP Nuke eller eZ Publish,men det
skal være rettet mod en enkelt bruger - ikke et community. Jeg vil lave "mit
eget sted" på nettet, og det skal kun bruges af mig, så der skal altså ikke
være Polls, forum. news etc. Jeg kan ikke selv finde ud af at programmere
det!

Alternativt kunne det være et produkt i stil med de nævnte, men blot nemt at
tilrette.

Nogen ideer?

Jakob

Fra : Niels Andersen

Dato : 03-03-02 22:47

"Jakob Rohde" <jakob.rohde@privat.dk> wrote in message
> [...]
"mit
> eget sted" på nettet, og det skal kun bruges af mig, så der skal altså

Øhm... Hvad er der så tilbage?
Eller sagt på en anden måde: Hvad skal det kunne?

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Jakob Rohde

Dato : 04-03-02 18:06

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in news:6Swg8.14519
$PE.1139428@news000.worldonline.dk:
Hej Niels,

Der skal være mulighed for:

- at gemme links
- at uploade filer (bl.a. dokumenter, fotos, mp3'er o.s.v.)
- at have en aftalekalender
- at gemme usernames/passwords
- at gemme mail-adresser
- og meget mere.

Jeg benytter internet hjemme og på arbejde. Snart (forhåbentlig) benytter
jeg også internet via min iPaq, hos mine forældre, på internetcafé og...
Derfor ville det være smart, at jeg har "mit eget sted" på nettet, så jeg
f.eks. har mine links tilgængelige uanset næsten hvor jeg befinder mig i
verden. Desuden har jeg en tendens til at pille lidt for meget ved min pc
engang imellem, og så må jeg jo reinstallere (og glemmer at tage backup af
mine links, e-mailadresser o.s.v.).

Kan du se ideen?

Fra : Joakim Nygård

Dato : 04-03-02 18:19

Fra : Niels Andersen

Dato : 04-03-02 18:58

"Jakob Rohde" <jakob.rohde@privat.dk> wrote in message
[personligt sted på nettet]
> - at gemme links
> - at uploade filer (bl.a. dokumenter, fotos, mp3'er o.s.v.)
> [...]

http://znail.dk/ blev lavet til at løse den slags problemer. Jeg ved ikke
lige hvor meget af det, du kan finde der.

Der er dog lavet et par "småting" om siden sidst jeg så den. *g*

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Canner

Dato : 05-03-02 21:37

> Øhm... Hvad er der så tilbage?
> Eller sagt på en anden måde: Hvad skal det kunne?
>
> --
> Mvh.
>
> Niels Andersen
Jeg tror manden stiler henad notes, links, todolist osv.
Hvis du forstår?

Cannerhatten ;)

Fra : Esbjerg Caravan Tran~

Dato : 14-03-02 17:26