Mini PCInetkort
Fra : H3nrik V!

Dato : 03-03-02 16:41

Hejsa!

Er der nogen, der ved, hvor man herhjemme kan købe netkort til miniPCI? Jeg
kan ikke finde det på edbpriser.dk - det ser ud til at det stadig er PCMCIA,
der regerer. Har dog, via google fundet noget i USA. Men hvordan ser det ud
med told og den slags? Kortet koster derovre $79,50, hvad kommer det (slag
på tasken) til at koste med det hele, hvis jeg nu trækker det over
VISA-kort?

/H3nrik V!

Fra : Henning

Dato : 03-03-02 17:00

On Sun, 3 Mar 2002 16:41:12 +0100, "H3nrik V!" <dj.dreng@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>med told og den slags? Kortet koster derovre $79,50, hvad kommer det (slag
>på tasken) til at koste med det hele, hvis jeg nu trækker det over

25% i moms, et par hundrede til proto, 50,- til posten for at opkræve.
Alt i alt kan du gange med 2...

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-03-02 17:24

"H3nrik V!" <dj.dreng@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> med told og den slags? Kortet koster derovre $79,50, hvad kommer det (slag
> på tasken) til at koste med det hele, hvis jeg nu trækker det over

Jeg mener Intel har et "100S mini PCI kort,,, altså et 10/100 Mbit
netkort,,, prøv at høre Proconsult.dk om de ikke kan få sådanne noget...

Men ellers er det en dyr ting, at købe i et IKKE EU land...

Hvis du kan finde noget i Sverige, Tyskland osv.. er det bedre,, her koster
det ikke noget ekstra.

Fra : H3nrik V!

Dato : 03-03-02 22:08

OH Yeah! Efter KUN 6½ times søgning fandt jeg det liiiige foran fødderne!
ITButikken har 3COM kombo mini-PCI kort, der passer til min IBM ThinkPad til
kun 844 kr! Ifølge IBM's hjemmeside skulle den slags koste omkring 2000!
Desværre er det ikke på lager får d. 11., meeeen mon ikke man kan leve med
sit 10Megabit kort indtil da?!?

/H3nrik den glade!