Universiteter i udlandet
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 03-03-02 14:46

Hej,

Er der nogle, der kender til lande, hvor det at studere på et universitet er
nogenlunde økonomisk overkommeligt for en dansker (altså ikke 80000 i
undervisningsafgifter :). Jeg ville allerhelst til USA, men det er for dyrt.
Det skal enten være et engelsktalende land, eller et land, hvor man kan
modtage undervisning på engelsk...

P.s. Ikke Danmark :)

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-03-02 00:24

Hvad med Vilnius / Lithauen ?
Det er jo knaldhamrende billigt at bo / leve i Vilnius.
/Steen

Fra : Frejadatter

Dato : 04-03-02 08:06

Hvad med Sydafrika?

Jeg kender kun priserne på veterinæruniversitet i Pretoria, men der er
priserne omkring 20.000 kr incl. bolig (og nu kan jeg selvfølgelig ikke
huske om det var pr. semester eller pr. år - men veterinærstudier plejer
at ligge i den dyre ende), de lokale studerende klarer
sig med ca. 300 kr. om måneden til mad og lommepenge, men man skal nok
regne med lidt mere, hvis man gerne vil lege lidt turist ind imellem.

/Mette