DMA brokkerøve
Fra : Irene D

Dato : 03-03-02 13:29

Hvis I ikke kan tåle at se DMA, så skift dog kanal. Hvorfor spilde tid på
noget man alligevel syntes er noget lort ? Alle VED at det er den årlige "
hvor-er-vi-bare-goe-klap-mig-på-ryggen-og
lad-os-så-drikke-os-stive-for-der-er-fri-bar-for-de-kendte" fest- og ikke en
skid andet. Hvorfor spilde energi på at brokke sig ????? Gå i øvelokalet
eller i studiet og lav det musik I gider høre på istedet. Så kan det jo være
at I selv står midt i det show om et par år.... så kan I jo brokke jer live
til den tid.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-03-02 14:16

Irene D <rockbitch@irened.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:YIog8.14324$PE.1107938@news000.worldonline.dk...
> [...]
være
> at I selv står midt i det show om et par år.... så kan I jo brokke jer
______________

Hallo hallo. Jeg vi lige skyde en sidebemærkning ind om at jeg i hvert fald
ikke har spildt min tid på den gang skalderværks-musik (skråstreg) støj som
dette program plejer at indeholde. Man kan lige så godt gå ud at starte
plæneklipperen.
Men under zapning røg jeg ind præsis der hvor Birthe Kjær takkede for at
vinde prisen for årets dansktopudgivelse. Det var også det eneste ordentlige
musik i programmet. Så detttttt.

Hilsen musikexperten

Fra : AJC

Dato : 03-03-02 16:14

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
at
> vinde prisen for årets dansktopudgivelse. Det var også det eneste

Ja, Birthe Kjær er en fremragende sangerinde og det var fuldt fortjent at
hun vandt prisen for årets dansktopudgivelse.
Jeg forstår dog bare ikke, hvorfor Karen Busck ikke vandt noget, hun er da
en meget bedre sangerinde end Marie Frank!.

Mvh
AJC (som pt mest lytter til Saybia og The Corrs).

Fra : Invader Zim

Dato : 04-03-02 00:56

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

(snip)
> [...]
at
> vinde prisen for årets dansktopudgivelse. Det var også det eneste

Jeg kan kun være fuldstændigt enig med dig.
Især med det om plæneklipperen. Faktisk ville plæneklipperen være at
fortrække frem for mange af programmerne der vises i fjerneren generelt.

-Invader Zim

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 08-03-02 11:56

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Hallo hallo. Jeg vi lige skyde en sidebemærkning ind om at jeg
> i hvert fald ikke har spildt min tid på den gang
> skalderværks-musik (skråstreg) støj som dette program plejer at

Altså intet nyt under solen: Du aner som sædvanligt ikke hvad du
vrøvler om.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : ottesen

Dato : 03-03-02 15:39

"Irene D" <rockbitch@irened.dk> wrote in message
> [...]
være
> at I selv står midt i det show om et par år.... så kan I jo brokke jer

Det er nu heller ikke så meget kvaliteten af musikken jeg brokker mig over.
(Selvom det efter min mening bla. var totalt til grin at Christian vandt for
årets nye navn - og ikke Swan Lee).
Jeg synes bare det er fantastisk at man ikke er i stand til at producere et
show på en mere professionel måde end det blev gjort med DMA. Jeg hænger mig
ikke i detaljer, men showet i går var så pinligt ringe udført at det, dårlig
musik eller ej, i sig selv var noget crap.

/Ottesen

Fra : Andrew

Dato : 03-03-02 17:32

Hvem er brokkerøven hér??? !!!

Fra : Electraum.com

Dato : 03-03-02 18:32

> [...]
være
> at I selv står midt i det show om et par år.... så kan I jo brokke jer

Jeg brokker mig, fordi jeg engang syntes at DMA (Grammy) var et godt show
hvor gode og dygtige kunstnere blev hædret på en retfærdig og god måde -
uden skæve fordelinger som den vi så hos Safri Duo igår. Tider hvor noget så
u-mainstream som Ginmann/Jørgensen vandt 2 grammyer, og selv Future3 der
havde forholdsvist lavt pladesalg og sad på det lille selskab April Rec. var
nomineret.

Jeg synes ikke der er nogen grund til at lade DMA forfalde til et
fordummende show, som du beskriver det i dit indlæg. For jeg føler faktisk
kun at showet har været sådan de sidste 2-3 år.

Hvorfor ikke lave et show i stil med mange af de prestigefyldte film-priser
der hvert år uddeles verden over - hvor bl.a. danske lav-budgets film
vinder, uden at have store million budgetter og tonsvis af reklamekroner i
ryggen? Der er ingen grund til at lave et show hvor der rent faktisk ER
noget at brokke sig over. Kunstnerne selv udtrykker også undren og harme
over den drejning showet har taget.

--- --- ---
/Claus Jungersen
www.electraum.com - 11 free mp3's with electronic music
www.clausjungersen.dk - personal site, with my own music

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 03-03-02 20:21

"Electraum.com" <electraum@electraum.com[REMOVE]> wrote in message
> [...]

> ryggen? Der er ingen grund til at lave et show hvor der rent faktisk ER
> noget at brokke sig over. Kunstnerne selv udtrykker også undren og harme

Fuldstændig enig. Hvis jeg som kunstner i dag blev nomineret, ville jeg gøre
som Nick Cave gjorde til MTV i sin tid, og skrive dem noget lignende
følgende:

To all those at MTV,

I would like to start by thanking you all for the support you have given
me over recent years and I am both grateful and flattered by the nominations
that I have received for Best Male Artist. The air play given to both the
Kylie Minogue and the P. J. Harvey duets from my latest album Murder Ballads
has not gone unnoticed and has been greatly appreciated. So again my sincere
thanks.

Having said that, I feel that it's necessary for me to request that my
nomination for Best Male Artist be withdrawn and furthermore any awards or
nominations for such awards that may arise in later years be presented to
those who feel more comfortable with the competitive nature of these award
ceremonies. I myself, do not. I have always been of the opinion that my
music is unique and individual and exists beyond the realms inhabited by
those who would reduce things to mere measuring. I am in competition with
no-one.

My relationship with my muse is a delicate one at the best of times and I
feel that it is my duty to protect her from influences that may offend her
fragile nature.

She comes to me with the gift of song and in return I treat her with the
respect I feel she deserves ~ in this case this means not subjecting her to
the indignities of judgement and competition. My muse is not a horse and I
am in no horse race and if indeed she was, still would I not harness her to
this tumbrel, this bloody cart of severed heads and glittering prizes. My
muse may spook! May bolt! May abandon me completely!

So once again, to the people at MTV, I appreciate the zeal and energy that
was put behind my last record, I truly do and say thank you and again I say
thank you but no...No thank you.

Yours Sincerely,

Nick Cave (October 21, 1996)

Nogle vil sige snobbet, jeg vil lade dem have deres mening, men åååh hvor
var det dog på tide og godt sagt.

Jacob

Fra : Invader Zim

Dato : 04-03-02 01:03

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message
(snip)
> [...]
>
> Yours Sincerely,
>
> Nick Cave (October 21, 1996)
>

> Nogle vil sige snobbet, jeg vil lade dem have deres mening, men åååh

dem der siger at det var snobbet må da være fuldstændigt usympatiske
overfor det kunstneriske arbejde - de blod og tårer - folk som Nick Cave
sætter i deres musik. Jeg synes nu det var et meget pænt brev han skrev.
Hvis det havde været mig havde det nok været knap så venligt. :)

-Invader Zim

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 04-03-02 01:16

"Invader Zim" <dapolicemanwhopunches@heads.fuk> wrote in message

> [...]
> sætter i deres musik. Jeg synes nu det var et meget pænt brev han skrev.
> Hvis det havde været mig havde det nok været knap så venligt. :)

Jeg tror også, at han har taget mere end én dyb indånding og talt til mere
end 10... :)

Jacob