Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
3Dmark ?
Fra : Peter Hyldrup

Dato : 26-01-01 22:33

Hej

Jeg vil gerne teste mit nye grafikkort

Er 3Dmark det bedste til det og i så fald hvordan får jeg fat i det ?

På forhånd tak

Peter

Fra : Morten Stæhr

Dato : 26-01-01 23:36

her kan du hente 3dmark http://gamershq.madonion.com/download/

Fra : Butch

Dato : 26-01-01 23:52

"Peter Hyldrup" <hyldrup@get2net.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg vil gerne teste mit nye grafikkort
>
> Er 3Dmark det bedste til det og i så fald hvordan får jeg fat i det ?
>
> På forhånd tak
>
> Peter

3Dmark er ok til at teste tweak på dit system. 3Dmark er bedst til GeForce
familien fordi de indeholder hardware T&L.3Dmark tester direct3D. Andre
grafikkort får lave score i 3Dmark selv om de har en ok framerate i spil.
Til at teste opengl kan du bruge Quake3Arena
Hilsen
Butch

Fra : Henrik Paulsen

Dato : 28-01-01 00:24

>Til at teste opengl kan du bruge Quake3Arena
>Hilsen
>Butch

Kan man downloade det gratis fra producentens HP ligesom 3Dmark2K? :-þ

Fra : Butch

Dato : 28-01-01 00:42

"Henrik Paulsen" <henrik-paulsen@get2net.dk> wrote in message

> Kan man downloade det gratis fra producentens HP ligesom 3Dmark2K? :-þ

Jep. Du kan bruge demo versionen. Det giver samme resultat som den fulde
version.
Hilsen
Butch

Fra : Peter Hyldrup

Dato : 28-01-01 21:19

Nu har jeg downloaded 3Dmark

Min fornemmelse var rigtig: Mit computer kører adh....... til

Min score er sølle 3500 i 1024*768 32 bit

Burde den ikke være højere når jeg har en Athlon 700 Mhz med 256MB pc 133
ram og et Hercules Prophet II Ultra med 64 MB DDR ram på et Asus K7V
bundkort ?