Det _må_ da være en somali-ting
Fra : Kate

Dato : 03-03-02 00:43

Jeg bruger mælk i kaffen og meget af det. Jeg har altid taget min
temokande og min flødekande med enten ind i stuen eller i soveværelset,
her ved computeren. Det har aldrig været et problem, før nu. Lante har
fundet ud af at mælk er spændende også selvom det er skummetmælk. Nu
hvis han bare ser en flødekande gør han alt for at få fat i indholdet,
hvis hovedet ikke kan komme derned så stikker han da bare en pote i og
slikker mælken af poten. Jeg har en enkelt kande med låg og den må jo
nok komme i brug meget oftere.

De misser er altså bare lidt skøre
Lante har to favoritsovepladser, enten her i mine arme eller i kaninens
hø bur. Desværre føler Joey sig lidt hjemløs af den grund
Sofie har fundet ud af at man ligger godt på gulvet hvis der ligger
bare den mindste stump tøj, ja selv et brugt håndklæde kan også bruges
men en t-shirt er nu det bedste. Kun Johan har de samme sovepladser
som han hele tiden har haft, ja altså lige med undtagelse af toppen af
kradsetræet for det er jo Lantes og han forsvarer den plads med alle
sømmene.

Kate