Andet multimedie
bentjuul 3670
Re:PDF-manual: Er der virkelig ingen som k~
Fra : Lasse

Dato : 27-01-01 01:47

Hej igen...
Er der virkelig ingen som kan hjælpe mig med en brugermanual til Illustrator
9.0 i PDF-format????

-Og nej - den ligger ikke på min cd, som er en upgrade-version fra 8.0 -
9.0.. Har talt med Adobe som ikke er specielt hurtige i optrækket....
-Og jo - jeg har den i bogform - men synes det er nemmere/hurtigere at have
den i PDF-version. HTML versionen er dårlig (synes jeg)..

Med forventningsfulde hilsner
Lasse

Fra : Jay

Dato : 01-02-01 22:56

Prøv www.tutorialfind.com

Ved ikke om det funker, men tjek det ud.

Jay