Katastrofal markedsføring....igen
Fra : Finn Poulsen

Dato : 02-03-02 14:04

Hej
Har lige læst på Macminute om yderligere forsinkelser med den nye Imac
Jeg går efter den lille model, og som det ser ud nu, bliver det først
engang i maj.
Jeg har et par kolleger som let kunne blive kommende Macbrugere, men de er
allerede ved at stå af, da de ikke gider vente tre måneder på den nye imac.
Ifølge lanceringen skulle have været i butikkerne nu ! Jeg har solgt min
G3/266 og må nu sidde og hakke med en en gammel IBM PC til Apple engang får
styr på produktionen...øv,øv,øv.
Bare et lille surt opstød.
vh
Finn

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 02-03-02 15:05

finnpoulsen@cool.dk writes:
> [...]
>Ifølge lanceringen skulle have været i butikkerne nu ! Jeg har solgt min
>G3/266 og må nu sidde og hakke med en en gammel IBM PC til Apple engang

Det er til at forstå. Når men nu har bestemt sig

Jeg venter på at se, om der er nogele begynderfejl på den første
generation, for ellers er jeg sandelig også lun på en ny iMac

Men det kan jo vare længe med en fart. Hvis man bestiller på nettet, går
der så lige så lang tid?

Hilsen Hanne

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 02-03-02 20:50

Hej Finn

Det behøver du såmænd ikke blive så 'knotten' over... Det har altid været
sådan, at når det gælder nye produkter, så kommer USA selv i første omgang og
får leveret først. På de første knap 3 uger var der bestilt godt 150.000 stks.
af de nye modeller, (iflg. New York Times), og det var de større modeller, der
var bestilt flest af, så det vil være dem, der vil blive produceret først. -
Og så kommer vi andre i bagerste række...

Finn Poulsen wrote:

> [...]
> G3/266 og må nu sidde og hakke med en en gammel IBM PC til Apple engang får

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
- Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Text Processor in The World