Jamen dog, hvor det kører;o)))
Fra : The Chainman

Dato : 02-03-02 13:55

Har tabt mig vildt meget, haft træningspause, hvor jeg stoppede med min
boksning og er nu startet på vægtløftning og det funker (Dec. 2001), store
muskler begynder at komme og min rekord i benløft i torsdags: 250 kg.

Hey, men det fedeste: Jeg er IKKE supermand, i andre kan sgu også, fingeren
ud (muligvis ud af nettet med stikket!) og derudaf, I kan alle gøre det
andre snakker om, lev sundt, spis 6 måltider om dagen, bevæg jer, men
absolut ikke mindst, elsk jer selv, og andre og tilgiv staklerne der har
gjort jer ondt, de er jo ikke bedre værd alligevel, end til forglemmelse
blot

Jeg har tabt mig 80 kilo, og jeg vil gerne starte en støttegruppe hvor folk
der skal tabe sig minimum 30kilo kan være og evt komme i min lille private
lejlighed evt. 1 gang hver 14. dag for at udveksle erfaringer og opbygge
motivation osv, kontakt mig, hvis i har lyst og lad os lave et møde, jeg
syntes det kunne være spændende, mange varme hilsener fra jan.

Blot til sidst:
There may be some way left to go, but just trust it, and keep on walking,
bite ya teeths together end look up, not down, ya can´t see the goal if ya
look down, and suddenly the road is not so damn hard after all, now, that´s
painkilling.

Bindegal? Afgjort, men det skal man vist være, for at være mig.

Fra : Hanne

Dato : 02-03-02 17:41

"The Chainman" <jan_andreasen@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse

Hvor er det bare flot .... tillykke med det flotte vægttab .... hvor længe
tog det dig at tabe 80 kg ??
Jeg er selv en af de store der skal smide 45 kg ...
VH
Hanne

Fra : The Chainman

Dato : 02-03-02 18:24

Det tog mig fire år, og jeg er ved godt mod, du kan godt, det lover jeg dig,
skriv om din alder, din højde og vægt, og jeg vil hjælpe