Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kvalitet på Hama nærlinser..
Fra : Peter Andersen

Dato : 02-03-02 10:40

Jeg har en købs annonce på 58mm nærlinser kørende på foto marked gruppen
(ingen svaret noget), men er det værd at få til den lokale fotohandler og
købe nogle Hama linser? dvs. hvordan er kvaliteten i forhold til at købe fx.
brugte B&W?

Fra : Pia

Dato : 02-03-02 13:16

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> wrote in message
> [...]
> købe nogle Hama linser? dvs. hvordan er kvaliteten i forhold til at købe

Jeg kender ikke andre, men jeg har for nylig købt et sæt Hama, og de er helt
ok synes jeg. Ikke så godt som en makrolinse naturligvis. Jeg har ikke fået
brugt dem ret meget men kan da godt maile dig et billede.

:Pia