Den første campingvogn
Fra : Henrik

Dato : 02-03-02 08:49

Hej allezusammen

Så har vi købt vores første CV og har en masse begynder-spørgsmål.

eks. Skal hjulene være helt frie fra underlaget når vognen står permanent
eller hvormeget tryk lægges på dem ?

Er der nogen steder, en HP, hvor der er en FAQ så gruppen her kan slippe for
at drukne i mine spørgsmål ???

Mvh.
Henrik

Fra : Ris@ger

Dato : 02-03-02 09:17

Tillykke med jeres CV.
Håber I får mange gode oplevelser.

Vi har camperet siden 1996 og er stadig vilde med det.
Vi føler os selv som en slags begyndere endnu, så jeg synes roligt du kan
komme med dine spørgsmål.
Vi kan altid lære lidt nyt allesammen, og der er altid nogen i gruppen der
brænder for at øse ud af deres erfaringer.

Hilsen Torben

Fra : PHK

Dato : 02-03-02 09:17

> [...]
>
> Så har vi købt vores første CV og har en masse begynder-spørgsmål.
>
> eks. Skal hjulene være helt frie fra underlaget når vognen står permanent

Campingvognen skal bare stå uden støtte. Husk at pumpe godt med luft i
dækkene, gerne op til maksimalt dæktryk.

Husk du må ikke løfte campingvognen i støttebenene! Du risikerer at
undervognen bliver skæv, det næste bliver at campingvognen bliver utæt, - og
så har du balladen.

> Er der nogen steder, en HP, hvor der er en FAQ så gruppen her kan slippe
for
> at drukne i mine spørgsmål ???

Der er mange steder rundt på nettet, hvor der står noget, men spørg du bare
løs her :)

--
_
|_|

Fra : Christa Andersen

Dato : 03-03-02 22:13

Hej Henrik!
Jeg håber du vil stille rigtig mange spørgsmål til denne gruppe, da vi også
er nybegyndere og læser alt med største fornøjelse og stor nysgerrighed.
Mange af de spørgsmål, som bliver stillet her, vidste jeg slet ikke
eksisterede.
Der er faktisk meget man skal være opmærksom på

Vi startede i år 2000 med en Camp-let, og skiftede den så ud med en lille CV
i august sidste sommer. Derfor har vi ikke været af sted på så mange ture
endnu, men glæder os meget til den kommende sæson.
Men - kors - hvor kan man føle sig fjoget, når man ankommer til en
campingplads og ikke "har gået til det"!

Venlig hilsen Christa Andersen

christa.a@mail.dk
http://home22.inet.tele.dk/chan