Fryser fast i alle spil
Fra : Cyrus Minus

Dato : 01-03-02 23:37

den går kold efter ca. 10 min i xp. har prøvet og sætte min cpu hastinghed
ned på den rigtige 566mhz, men nope går stadig kold!!!

nogle der kan hjælpe???

kører med detonator 23.11

celeron3 566@850mhz - 396mb ram pc133 - geforce2 mx400 tv/out

Fra : Herold

Dato : 02-03-02 10:05

> den går kold efter ca. 10 min i xp. har prøvet og sætte min cpu hastinghed
> ned på den rigtige 566mhz, men nope går stadig kold!!!

> [...]

Prøv at skifte til tidligere detonator-drivere.

Ellers skal du nok have Via 4-in-1 installeret, hvis dit motherboard har et
Via chipsæt.

Fra : Seth

Dato : 02-03-02 10:14

"Cyrus Minus" <lean@12move.dk> wrote in message
> den går kold efter ca. 10 min i xp. har prøvet og sætte min cpu hastinghed
> ned på den rigtige 566mhz, men nope går stadig kold!!!

> [...]

Hent 27.42 den har jeg ikke haft frysninger med....havde meget bøvl
tidligere med 23.11, som ikke kører lige godt på alle bundkort.
www.tweakup.dk

Seth

Fra : Shiva

Dato : 30-03-02 10:43

Bare for at prøve noget , så riv lige 256 ram af , og prøv med den ene klods
først , og bagefter en til OSV...
Og oplevet at det er ramfejl

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 30-03-02 16:15

> kører med detonator 23.11
har du evt. prøvet andre detonator drivers? havde selv problemer med 23.11 i
counter-strike, der gjorde at min comp frøs når jeg gik ud af cs. Prøve evt
27.5x eller den nyeste 28.xx de kør nemlig fint her. Der har nemlig været
mange problemer med xp vs 23.11 driveren, at det frøs i div. spil. Du kan
evt kigge her under drivers - nvidia http://www.tweakup.dk.

mvh

Dorthe