3 mins udskæring af en .avi film?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-03-02 22:26

Hvordan kan jeg skære et ca. 3 mins klip ud af en .avi film?

Mvh Thomas
WinXP

Fra : Leony

Dato : 01-03-02 22:45

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan jeg skære et ca. 3 mins klip ud af en .avi film?

Virtualdub eller avichop kan bruges.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-03-02 00:18

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
>
> Virtualdub eller avichop kan bruges.

avichop kan ikke bruges, efteer som det er beregnet til at splitte store
..avi filer op i mindre bider. Jeg vil cutte et specifikt stykke ud af en 700
mega stor .avi fil

Virtualdub er mere lovende ud, men hvordan virker det, indtil nu kan jeg kun
se filmen splittet op i to skærme på samme tid. Jeg kan ikke gå ind og
klippe x-antal mins ud og save det i en eller anden folder?
Hjælp !!!

Mvh Thomas

Fra : Leony

Dato : 02-03-02 16:13

> [...]
> se filmen splittet op i to skærme på samme tid. Jeg kan ikke gå ind og
> klippe x-antal mins ud og save det i en eller anden folder?

Rolig nu vi er hos dig.
Der er en lille guide her som gerne skulle kunne hjælpe dig.
http://www.divx-digest.com/articles/cutavi.html
Du sætter din mark in og mark out i starten og slutningen af det stykke du
vil gemme.
Håber det hjælper.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-03-02 23:56

> [...]

> http://www.divx-digest.com/articles/cutavi.html
> Du sætter din mark in og mark out i starten og slutningen af det stykke du

Tak for hjælpen. Det virker perfekt :) !!

Mvh Thomas