Købe shawarma ??
Fra : Peter Larsen

Dato : 01-03-02 18:39

Hej Ng
Er der nogen steder i kbh. området hvor man kan købe færdiglavet shawarma
kød ??

God weekend

På forhånd tak Peter

Fra : Svend Andersen

Dato : 01-03-02 19:25

prl@privat.dk,Ny-Internet writes:
>Hej Ng
>Er der nogen steder i kbh. området hvor man kan købe færdiglavet shawarma
>kød ??

Inco Fællesindkøb (med medlemskort) -ligger i Kødbyen.

Jacobs Full House, ligger ved Kødbyindgangen i Skelbækgade, -der kan alle
købe, selv om det er en gros

hilsen Svend A

Fra : Stuffy

Dato : 02-03-02 08:12

> Er der nogen steder i kbh. området hvor man kan købe færdiglavet shawarma
> kød ??

Så vidt jeg husker kan du få det i Metro.

Hilsen Jimmy

Fra : Kristina Andreassen

Dato : 02-03-02 20:20

Jeg tror at jeg har set det hos en udenlandsk slagter i Hundigecenteret...

- Kristina

Fra : Morten Simonsen

Dato : 08-03-02 20:24

"Stuffy" <abuse@hotmail.com> wrote in message

> Så vidt jeg husker kan du få det i Metro.

Helt rigtigt, Metro i glostrup har det...det sælges i kasser af 2,5 KG, fra
Danish Prime, og det smager totalt frådern :) ... jeg spiser det dagligt !

55g frosen kød svarer ca. til 1 pitabrød (af de normale, fra f.eks. Netto)

Fra : Kongen

Dato : 02-03-02 21:31

> Er der nogen steder i kbh. området hvor man kan købe færdiglavet shawarma
> kød ??

Er det ikke bare alm. rottekød ?

--
Blomst # 92159636