Skiftning af blæser i strømforsyning.
Fra : Morten

Dato : 01-03-02 17:30

Jeg søger personer med erfaring i at udskifte blæseren i
strømforsyningen.
Grunden til dette er, at jeg overvejer at udskifte selv samme blæser i
min computer (den støjer unødigt meget).
Hvis jeg selv kan gøre dette bliver regningen på omkring 200, for så
kan jeg beholde strømforsyningen, og blot udskifte blæseren. Hvis jeg
ikke kan, skal jeg ud og have en ny strømforsyning med en ordentlig
blæser i og den kan let løbe op i en tusse.

Så spørgsmålet er om jeg selv kan udskifte blæseren, eller om jeg skal
holde fingrene fra det?

Mvh

Morten

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-03-02 17:39

mortenholberg@ofir.dk (Morten) skrev....

> Så spørgsmålet er om jeg selv kan udskifte blæseren, eller om
> jeg skal holde fingrene fra det?

Det kan du sagtens, endda ret nemt. Husk blot at garantien
selvfølgelig ryger.

Sørg for at ha' samlemuffer til at montere den nye blæser med, hvis
det bliver nødvendigt at skære ledningerne over til den gamle blæser.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Morten Nielsen

Dato : 01-03-02 20:01

On 1 Mar 2002 08:30:07 -0800, mortenholberg@ofir.dk (Morten) wrote:

>Så spørgsmålet er om jeg selv kan udskifte blæseren, eller om jeg skal
>holde fingrene fra det?

Jeg har selv 10 tommelfingre på hver hånd og kunne godt hitte ud af
det...

Jeg skilte skidtet af, klippede ledningen, på med en sammemuffe,
samlede det igen. Piece of cake!

Morten
- - - - - -
Ding, DONG, dynamolygte....

Fra : Peter Riise

Dato : 04-03-02 21:27

Hvis du kan holde en skruetrækker og en loddekolbe i hånden uden at komme
til skade så burde det ikke være et større problem :)

Peter

Fra : Peter Riise

Dato : 04-03-02 21:28

ups der vet et post der kom det forkerte sted hen,

sorry