hjemmesiden? HJÆLP!
Fra : Camilla Baird

Dato : 01-03-02 10:09

Er jeg oprettet med brugernavn dkkorat? eller er jeg ikke?

Jeg kan ikke se min profil i oversigten, men jeg kan på den anden side
heller ikke oprette en ny profil med navnet dkkorat for det navn bruges
allerede af en anden bruger...

HJÆLP!

mvh Camilla/dkkorat

Fra : Camilla Baird

Dato : 01-03-02 11:10

Nu har jeg endelig fundet ud af at få en profil registreret på
hjemmesiden. Nu hører jeg også til.
MEN så kommer det næste problem... billedet i profiulen - det vil ikke
med...Skal billedet være online i forvejen? eller kan det uploades fra
min computer? der står jo bare Browse... ikke Upload...
mvh Camilla

Fra : Camilla Baird

Dato : 01-03-02 11:17

NU har jeg endda fundet et billede på min harddisk som profilen ville
godtage - dejligt!
mvh Camilla/sisawat

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 11:58

Hej Camilla

Tjuhej hvor det går nu *S*
Alletiders!

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Helle

Dato : 01-03-02 21:16

Hej

Hvad er adressen til hjemmesiden?...

jeg har ledt og ledt i de andre beskeder men synes ikke at kunne finde den

Hilsen Helle.K

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-03-02 21:20
Fra : Jette

Dato : 01-03-02 22:18

"Camilla Baird" skrev:
> [...]
> Jeg kan ikke se min profil i oversigten, men jeg kan på den anden side
> heller ikke oprette en ny profil med navnet dkkorat for det navn bruges

Jo, du er skam oprettet til overflod ... du har tre konti:

korat
dkkorat
sisawat

Men da du oprettede dig som ny bruger i første omgang, oprettede du ikke din
profil, og derfor fremgik den heller ikke af oversigten. Du skulle derfor
bare have logget på, og klikket på "Din profil" for at oprette den.

Nu har du tre konti ... vil du bruge sisawat (den seneste) eller skal jeg
ændre det?

Mvh. Jette

Fra : Camilla Baird

Dato : 01-03-02 22:23

Tak for opdateringen - jeg vil bruge sisawat. Vil du være venlig at
slette de andre to? Dem kan jeg ikke logge ind på, derfor må jeg oprette
mig som ny bruger hver gang...
mvh Camilla