Star Wars
Fra : jrb

Dato : 28-02-02 22:26

Jeg ved ikke om linket har været bragt før, men her kan man se Star Wars med
kun en telnet-klient
Telnet til
towel.blinkenlights.nl
Desværre ryger forbindelsen nogen gange.

/jrb

Fra : nikolaj borg

Dato : 28-02-02 22:55

"jrb" <jesper*@mafia.dk> wrote in message
> [...]
> Telnet til
> towel.blinkenlights.nl
> Desværre ryger forbindelsen nogen gange.

For de, der er unge og helt fremme på beatet kan den også ses på the world
wide web:

http://www.asciimation.co.nz/

Og ja, den _har_ været bragt før, men den kan jo godt ses igen

/Nikolaj

Fra : Per Kristensen

Dato : 01-03-02 08:32

> [...]
> Telnet til
> towel.blinkenlights.nl
> Desværre ryger forbindelsen nogen gange.

Get a life ;)