printer spørgsmål
Fra : Zwam

Dato : 28-02-02 22:23

Hey!

Jeg har lige fået en brugt printer, Epson Stylus color 680. Problemet er
bare at der ikke er nogen patron i. Derfor er mit spørgsmål om det kan
betale sig at købe en, når jeg i forvejen har en Lexmark Z12.

Jeg vil også gerne høre om hvilken der der bedst og giver det bedste
billede.

Har et par links her:
Epson printeren
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1484597940
Lexmark printeren
http://www.lexmark.com/US/products/overview/0,1224,OTh8MQ==,00.html

Tak for svarene.

regards
David

Fra : Leony

Dato : 01-03-02 10:48

"Zwam" <dm@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> betale sig at købe en, når jeg i forvejen har en Lexmark Z12.
> Jeg vil også gerne høre om hvilken der der bedst og giver det bedste

Epson'en kan printe en højere opløsning, men om det resulterer i bedre
kvalitet ved jeg ikke.
Køb en patron(er) og test dem mod hinanden og behold den du bedst kan lide.
Sælg den du ikke kan lide. Hvis det så er Epson'en så er dens markedsværdi i
hvert fald forøget noget pga patronen.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/