En reminder om 80'er quizzen
Fra : Torben Larsen

Dato : 28-02-02 21:06

Ja, så er der lige knap et døgn tilbage. Jeg må sige at jeg er lidt trist
over at kun 4 (fire) har haft lyst til at deltage indtil videre - 5 med dig
Åge.
Der er altså gode chancer for at vinde det enestående album "All Is Dream"
med Mercury Rev - leg nu lidt med mig også ;)

Torben

Fra : nikolaj borg

Dato : 28-02-02 21:22

"Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com[THIS]> wrote in message
> Ja, så er der lige knap et døgn tilbage. Jeg må sige at jeg er lidt trist
> over at kun 4 (fire) har haft lyst til at deltage indtil videre - 5 med
dig
> Åge.

Mange tak for reminderen, og jeg må sige, at du har gjort noget af et stykke
arbejde. 60 spørgsmål er mange. Hvis det kan glæde dig kunne jeg vistnok
forfatteren til een af dem og kunne desuden genkende et par stykker mere...
men det er der jo desværre ikke point for. Nåjo, så var der selvfølgelig den
med Cal.

Undskyld, men jeg er bange for, at vi er mange herinde, som enten ikke kan
huske eller ønsker at glemme 80'erne.

Hvis det kan være dig en trøst så overvejede jeg at grov-snyde med google,
eftersom det er en dejlig plade, du har sat på højkant

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 28-02-02 21:40

> [...]
> Der er altså gode chancer for at vinde det enestående album "All Is Dream"
> med Mercury Rev - leg nu lidt med mig også ;)

Den er altså ret svær....

Vi er nogen der kun lige nåede at fylde 6 år inden 80'erne sluttede....

/Troels

Fra : Torben Larsen

Dato : 28-02-02 22:55

"Troels" <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> wrote in message
> Den er altså ret svær....
>
> Vi er nogen der kun lige nåede at fylde 6 år inden 80'erne sluttede....

Ja, det er jo ikke så godt. Men med den overvældende succes min quiz har
fået kan jeg jo så småt gå i gang med 90'er quizzen ?!

Torben

Fra : Troels

Dato : 28-02-02 23:02

> Ja, det er jo ikke så godt. Men med den overvældende succes min quiz har
> fået kan jeg jo så småt gå i gang med 90'er quizzen ?!

Jo tak.... der var vi da blevet lidt ældre

/Troels

Fra : nikolaj borg

Dato : 28-02-02 23:03

> Ja, det er jo ikke så godt. Men med den overvældende succes min quiz har
> fået kan jeg jo så småt gå i gang med 90'er quizzen ?!

Så lover jeg, at jeg nok skal svare. Kender jeg Åge ret får du også et svar
fra ham. Det var allerede to

/Nikolaj

Fra : Rhythm

Dato : 01-03-02 10:04

"Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com[THIS]> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er altså gode chancer for at vinde det enestående album "All Is Dream"
> med Mercury Rev - leg nu lidt med mig også ;)

Måske kan folk ikke li´ den plade man kan vinde ? Nej, jeg kender godt
flere af dem
men jeg tror at hovedparten havde regnet med at det var en quiz der foregik
direkte her
i gruppen.
Selv oplevede jeg al musikken fra 80´erne da jeg er en "oldsag" fra 72.
Jeg må være en oldsag når man læser at en kun var 6 år da han hoppede over i
90´erne

Mvh
Rhythm

Fra : Torben Larsen

Dato : 01-03-02 15:15

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> wrote in message
[snip]
> men jeg tror at hovedparten havde regnet med at det var en quiz der
foregik
> direkte her i gruppen.

Så man kan læse de andres svar inden man selv svarer ?? OK, det kan jeg
måske godt forstå lidt af, det er jo meget sjovt at se hvad andre kan gætte
eller har af bud - så ved jeg da det til en evt. næste gang.

> Selv oplevede jeg al musikken fra 80´erne da jeg er en "oldsag" fra 72.
> Jeg må være en oldsag når man læser at en kun var 6 år da han hoppede over
> 90´erne

Ja, selv er jeg 65'er, så jeg har oplevet det meste af quizzen live - jeg
vil kommentere lidt når svarene kommer i aften.

Torben

ps. Jeg synes ikke dit navn er blandt deltagerne - kom nu..........