Hvilke newsservere hos Sonofon.?
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 28-02-02 20:45

Hvilke newsservere stiller Sonofon til rådighed for sine kunder.?

Jeg formoder at man kan bruge Sunsite.auc der vel er åben for alle.
Men hvilke andre.?

Spørger pga. jeg overvejer at få FWA.

Mvh. Jørgen
--
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 28-02-02 23:41

On Thu, 28 Feb 2002 20:44:42 +0100, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

>Hvilke newsservere stiller Sonofon til rådighed for sine kunder.?

Sonofons egen kører jeg på, den kører helt ok.

M.v.h.
--
Rune Kronenberg
My opinions are those of my employer because I work for myself.

Fra : Lars kj

Dato : 01-03-02 12:34

"Rune Kronenberg" <rrk@nospam.dk> wrote in message

> Sonofons egen kører jeg på, den kører helt ok.

Telia har man også adgang til (mener jeg)

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-03-02 20:06

Rune Kronenberg wrote:

> Sonofons egen kører jeg på, den kører helt ok.
> M.v.h.
> --
> Rune Kronenberg

Tak for det.

Jeg formoder at man har adgang til alle de internationale grupper, ikke
sandt.?

(Dvs. ikke som f.x. Sunsite hvor man har et begrænset antal grupper.)

Mvh. Jørgen
--
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 02-03-02 01:13

On Fri, 01 Mar 2002 20:05:53 +0100, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

>Jeg formoder at man har adgang til alle de internationale grupper, ikke
>sandt.?

Nope, tror ikke at du finder nogen news-servere som tilbyder "alle"
internationale grupper. Men den har en lille håndfuld, og hvis den ikke har
den gruppe man skal bruge, så kan man altid bede om den i en af de interne
grupper, og så kunne jeg forestille mig, at den kom med ret hurtigt. Men
jeg har ikke prøvet, da de udenlandske grupper jeg havde brug for var der.

Den kan dog ikke hamle op med de store danske IPS'ers endnu i antallet af
grupper. Men der ligger da over 22.000; og jeg kunne forestille mig, uden
at ha' undersøgt det, at det er de tomme og døde grupper som bl.a. er røget
væk.

M.v.h.

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 02-03-02 14:05

On Sat, 02 Mar 2002 01:13:20 +0100, Rune Kronenberg <rrk@nospam.dk>
wrote:

>Den kan dog ikke hamle op med de store danske IPS'ers endnu i antallet af
>grupper. Men der ligger da over 22.000;

Personligt kan jeg ikke nå at følge med i ret mange flere, alligevel.

/Jarlskov

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 09-03-02 21:27

Jørgen> Rune Kronenberg wrote:
> [...]

Jørgen> Tak for det.

Jørgen> Jeg formoder at man har adgang til alle de internationale
Jørgen> grupper, ikke sandt.?

Næsten alle, jo. Alle de meste almindelige (BIG-8 etc) er der
naturligvis, og så er der for de mest oplagte nabolande og europæiske
lande. Andet end det kan skaffes, hvis vi bliver gjort opmærksom på
ønsket. Det er ikke vores mål at have samtlige nyhedsgrupper, men
derimod at have dem, som kunderne ønsker, og så i en god kvalitet
(komplette).

Jørgen> (Dvs. ikke som f.x. Sunsite hvor man har et begrænset antal
Jørgen> grupper.)

SunSITE er jo ikke en ISP, og har et helt andet fokus (læs mere om
fokus på http://sunsite.dk), så SunSITE tilbyder kun de grupper, der
med rimelighed ligger indenfor SunSITE's fokus områder - hverken mere
eller mindre. Men ja - alle ISP'er fører langt flere grupper end
SunSITE gør - til gengæld har SunSITE en lang række unikke grupper
omkring OpenSource.

Med venlig hilsen,
Karsten
Newsmaster på både sunsite.dk og sonofon.dk