Nokia 6510
Fra : Troels W. Beck

Dato : 28-02-02 17:38

Hej

Nogen erfaringer med subj.? Er den kommet i butikkerne endnu? Talte med
TeleDanmark's netbutik, sagde de først får den den 15/3. Pris u/abn. 3299.

På forhånd tak
Troels

Fra : Anders Berg

Dato : 28-02-02 22:11

"Troels W. Beck" <leonberg@image.dk> wrote in message

> Hej
>
> Nogen erfaringer med subj.? Er den kommet i butikkerne endnu? Talte med
> TeleDanmark's netbutik, sagde de først får den den 15/3. Pris u/abn. 3299.

Jeg har købt den. Hos telmore!! Den er overdrevet fed synes jeg. Hvad
vil du gerne vide??

Jeg ville også gerne høre andres meninger :)

Anders

Fra : Anders Grauballe

Dato : 28-02-02 23:17

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har købt den. Hos telmore!!

Har du fået den? de har den ikke på lager for tiden.

Anders

Fra : Anders Berg

Dato : 01-03-02 09:40

> Har du fået den? de har den ikke på lager for tiden.

Jeps, fik den i tirsdags. Betilte i weekenden. Den er lidt tykkere end
8310, men dette er absolut også det eneste dårlige at sige om den.
Næsten da!!

Tastaturet kan godt knirke lidt, men dette har jeg dog fixet med lidt
olie Man må jo være lidt kreativ.

Men ellers er det virkelig en lækker telefon, med alt man kan ønske sig.

Anders

Fra : kkwa

Dato : 07-03-02 02:25

Jeg købte min i torsdags og er generelt tilfreds med den. Men jeg tror nu
jeg ender med at gå tilbage til 6310 istedet.
Skærmen på 6510 er fandme mindre end nokia 8850.. Også lidt tyndt at display
farven er t28 Grøn/blå og tasterne er rigtigt blå.
De kunne godt have brugt samme farve hele vejen igennem!
Ellers virker den perfekt... Men det med farverne pisser mig lidt af :)
Satser på at 7610èren snart kommer så jeg kan få prøvet den..
M.v.h.

/Kasper