Andet multimedie
Akvarelpapir til Inkjetprinter?
Fra : Sven Jenisch

Dato : 28-02-02 13:19

Hej.
Jeg skal printe en stak invitationer på noget akvarellignende/concourer-
papir på min InkJetprinter (HP DeskJet 1220). En gramvægt på ca. 200
g/m2 er vist passende.

Kender i til en papirkvalitet i A4, der kan bruges til dette, og som kan
printes på begge sider? Allerhelst hvidt, men har det en svag tone, er
det ok.

På forhånd tak.

Sven Jenisch

Fra : Poul Petersen

Dato : 28-02-02 13:51

"Sven Jenisch" <sven@jenisch.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kender i til en papirkvalitet i A4, der kan bruges til dette, og som kan
> printes på begge sider? Allerhelst hvidt, men har det en svag tone, er

Hos en bog og papirhandler kan du købe hvidt akvarelpapir i A4-format.
Det går udmærket på min printer HP895Cxi
Mvh Poul Petersen.

Fra : TN

Dato : 03-03-02 09:55

Prøv PRINT-ON Ivory Coated Mi-Teintes fra Canson. Det er 170g og giver
temmilig flotte prints.

TN