Mærkelige stik på strømforsyning...
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 27-02-02 15:05

Jeg har købt mig et Codegen kabinet 6013L-G5 med strømforsyning... men
på denne strømforsyning sidder der to stik som jeg ikke har den
fjerneste anelse om hvad er til, det ene er lille og firkantet, minder
lidt om et ATX bundkort stik bare i mini format, det andet ligner sådan
et man brugte til at give strøm til AT bundkort, her er kun én såvidt
jeg kan se og man brugte 2 til AT bundkort.... nogen der ved hvad disse
to stik er til ?

MVH
Morten

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-02-02 15:27

De bliver brugt til visse P4 bundkort...

- Martin

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 27-02-02 15:34

Martin Petersen wrote:

> De bliver brugt til visse P4 bundkort...
<snip>

De bliver også brugt på dual-boards til flere andre CPU-typer.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Gichael

Dato : 27-02-02 16:29

I mit Asus P4B bruger det ATX og en ATX ligende stik med 4 kabler i. Jeg har
også det AT ligende stik i min strømforsyning, men det bruger jeg ikke.