Opkaldspuljer
Fra : Michael

Dato : 27-02-02 12:54

Hej

For at få min nysgerrighed stillet ville jeg gerne vide hvorfra i landet dette opkald kommer;
p413-036.ppp.get2net.dk

Jeg kan godt regne ud at det kommer fra Get2net, men vil gerne vide om man kan kredse området lidt ind?
Kan det lade sig gøre?
Er der evt. et link til en side hvor man kan se det?

Michael

Fra : Dopedog KDC

Dato : 27-02-02 17:24

www.myip.dk kan vist ...

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Jens

Dato : 27-02-02 21:23

"Michael" <michael@pookerface.dk> skrev i en meddelelse
>Hej
>
>For at få min nysgerrighed stillet ville jeg gerne vide hvorfra i landet
dette opkald kommer;
>p413-036.ppp.get2net.dk

En tracert på p413-036.ppp.get2net.dk giver:

6 30 ms 40 ms 41 ms fddi1-0-0.lgb1core.uni2.net [192.38.7.9]
7 30 ms 40 ms 40 ms srp1-0.val1-core.bb.uni2.net
[130.227.247.81]
8 30 ms 40 ms 40 ms ge49.val-srv1b-core.bb.uni2.net
[130.227.247.36]
9 40 ms 30 ms 40 ms fe0.cisco413.get2net.dk [195.82.222.141]
10 220 ms 160 ms 141 ms p413-036.ppp.get2net.dk [195.82.218.36]

Hvorved at det nærmeste man kan komme må være Valby. Er det ikke der
Get2Net har hovedkontor ?
Så reelt kan det vel være fra hele landet ?

>Jeg kan godt regne ud at det kommer fra Get2net, men vil gerne vide om man
kan kredse >området lidt ind?

Nej, åbenbart ikke.

>Kan det lade sig gøre?

Nej, åbenbart ikke.

>Er der evt. et link til en side hvor man kan se det?

Det tror jeg ikke Get2Net oplyser, men tag et kig på deres sider....

Jens

Fra : FCKmanden

Dato : 27-02-02 23:04

> Hvorved at det nærmeste man kan komme må være Valby. Er det ikke der
> Get2Net har hovedkontor ?
> Så reelt kan det vel være fra hele landet ?

Alle opkaldsserverne står i Valby så man kan ikke lige få så meget ud af det

> Det tror jeg ikke Get2Net oplyser, men tag et kig på deres sider....

Nope

Hilsen
Thomas